- 33 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Info o zaměstnavateli
globální nadnárodní výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky, kromě výroby zde firma vyvíjí a testuje nové produkty a to v rámci nově postaveného moderního vývojového centra
Hledám zkušenou posilu mzdových účetní k mému klientovi.
Vybraný zájemce se bude věnovat zpracování mzdové agendy pro zaměstnance výrobní firmy se zohledněním specifik výrob ve směnném režimu.
Součástí práce je komunikace s úřady státní správy (OSSZ, FÚ), zdravotními pojišťovnami a dalšími třetími osobami v souvislosti se zpracováním a zúčtováním mezd.
Budete podávat potřebné informace zaměstnancům ke zpracovaným mzdám, komunikovat vše potřebné v rámci týmu mzdové účtárny, v případě potřeby zastupovat nepřítomného kolegu/kolegyni, věnovat se aktuální denní operativě.
V období uzávěrek a mimořádností je potřeba počítat s určitou časovou flexibilitou.
Práce ve firemním systému ELANOR, napojení na SAP a práce s MS Excel.
mzdová nabídka: bude individuálně vytvořena s ohledem na předchozí odbornou zkušenost zájemce, max. 60 tis. CZK + další benefity
nástup do PP: vítán co možná nejdříve, event. dohodou, PP na dobu neurčitou
Budete absolvovat dvoukolové výběrové řízení, jehož součástí je i odborný test z oblasti mzdového účetnictví.
Předem děkuji za pochopení, že se z kapacitních důvodů ozvu pouze uchazečům, jejichž pracovní profil bude nejlépe odpovídat požadavkům mého klienta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?