- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Dobrý den, rád bych poznal člověka se zkušenostmi jako Compliance officer.
Vzhledem k rozšíření našeho podnikání na nové trhy, potřebujeme rozšířit i náš Compliance tým.
Vaše zodpovědnost bude především za Českou a Slovenskou republiku, a pak je tu ještě jeden menší detail nebo výzva a tou je Norsko. V této zemi se však nachází pobočka o 10 lidech, a proto jde spíše o dohled. Rozhodně není třeba znalost Norské legislativy.
Co od Vás potřebuje je komunikativní znalost anglického jazyka. Protože reportovat budete do Lichtenštejnska a Švýcarska.
Zodpovědný/á budete za:
Pravidelné sledování dodržování požadavků Compliance.
Posouzení a identifikaci rizik a zahájení opatření k minimalizace rizik.
Přípravu a realizaci školení Compliance.
Stanete se podporou projektů s ohledem na téma Compliance.
Tak co…
…máte komunikativní angličtinu a znalosti v tomto odvětví? Je pro Vás toto nadnárodní fungování zajímavé?
No tak do toho pojďte se mnou. Zašlete mi svůj životopis a udělejme společný krok k získání této zajímavé pracovní nabídky.
POŽADAVKY
Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Zkušenosti s Compliance.
Schopnost samostatně pracovat.
NABÍZÍME
HPP.
Roční bonusy.
Home office.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?