- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Dobrý den, rád bych poznal člověka se zkušenostmi jako Compliance officer.
Vzhledem k rozšíření našeho podnikání na nové trhy, potřebujeme rozšířit i náš Compliance tým.
Vaše zodpovědnost bude především za Českou a Slovenskou republiku, a pak je tu ještě jeden menší detail nebo výzva a tou je Norsko. V této zemi se však nachází pobočka o 10 lidech, a proto jde spíše o dohled. Rozhodně není třeba znalost Norské legislativy.
Co od Vás potřebuje je komunikativní znalost anglického jazyka. Protože reportovat budete do Lichtenštejnska a Švýcarska.
Zodpovědný/á budete za:
Pravidelné sledování dodržování požadavků Compliance.
Posouzení a identifikaci rizik a zahájení opatření k minimalizace rizik.
Přípravu a realizaci školení Compliance.
Stanete se podporou projektů s ohledem na téma Compliance.
Tak co…
…máte komunikativní angličtinu a znalosti v tomto odvětví? Je pro Vás toto nadnárodní fungování zajímavé?
No tak do toho pojďte se mnou. Zašlete mi svůj životopis a udělejme společný krok k získání této zajímavé pracovní nabídky.
POŽADAVKY
Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Zkušenosti s Compliance.
Schopnost samostatně pracovat.
NABÍZÍME
HPP.
Roční bonusy.
Home office.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.