- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Úkoly/odpovědnosti
Hlavní úkoly:
o Příprava roční požadované analýzy rizik
o Posílení stávajícího mandátu pro IT Compliance
o Provádění kontrol druhé linie
o Sledování/návazná opatření na zjištění, nápravná opatření.
o Zajištění včasného a adekvátního reportingu a (ad-hoc) eskalace.
Podpůrné činnosti:
o Monitorování regulačních povinností a požadavků, jakož i zavedených tržních postupů v oblasti IT Governance/IT Compliance.
o Proaktivní monitorování vývoje regulace na úrovni EU a národní úrovni a analýza nových regulačních požadavků v oblasti regulace bankovních IT.
o Posouzení relevantního dopadu vývoje regulace na bankovní IT.
o Poradenství IT organizaci v oblasti regulačních požadavků a rizik compliance.
o Zajištění a koordinace komplexní komunikace mezi interními obchodními liniemi a dalšími kontrolními funkcemi a oddělením Compliance skupiny.
o Podpora tvorby plánu kontroly IT Compliance založeného na riziku
o Podpora organizace a fungování funkce Compliance při přípravě interních zpráv a prezentací a podávání zpráv externím a interním zainteresovaným stranám.
o Kontrola auditních zpráv relevantních pro Compliance.
o Neustálé zlepšování a optimalizace procesů a postupů Compliance.
Kvalifikace/požadované dovednosti
o Vysokoškolské vzdělání v oboru podnikové informatiky nebo srovnatelná kvalifikace se zaměřením na IT, případně právo
o Zkušenosti s prováděním kontrol
o Pochopení příslušných právních a regulačních požadavků a souvisejících rizik
o Silné analytické schopnosti, smysl pro detail a organizační schopnosti
o Několik let zkušeností v oblasti IT u poskytovatele finančních služeb, ideálně s funkčními znalostmi v oblasti řízení IT procesů a organizace IT
o Hluboká znalost standardů platných v oblasti IT pro snižování nákladů na IT (např. COBIT nebo podobné referenční modely)
o Komunikační a vyjednávací dovednosti, včetně schopnosti prezentovat složité záležitosti jasným a komplexním způsobem
o Silná individuální iniciativa, vysoká úroveň angažovanosti a motivace
o Vyžaduje se znalost angličtiny v psaném i mluveném jazyce, němčina výhodou
o Váš profil doplňuje odhodlání, týmové a komunikační dovednosti, flexibilita a kompetentní ovládání aplikací MS Office.
Deutsche Börse Prague Branch
Sokolovská 662/136b
186 00 Praha
IČO: 19212160
Datová schránka: 6gm3wub
Další informace:
GPS: 50.096566812717,14.464108847329,
S-JTSK: -739634.12 -1042427.14,
RUIAN: 27939294
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.