- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme angažovaného obchodního zástupce (M/Ž) pro regiony Vysočina a Jihomoravský kraj. Jedná se o pozici v dánské společnosti s vysokým renomé. Pozice je ideální pro jednotlivce, které baví dosahování stanovených obchodních limitů a mají silný zájem o oblast výroby s přesahem do stavebnictví.
V rámci této pozice se staneš klíčovým členem našeho obchodního týmu, přičemž tvým hlavním úkolem bude rozvíjet a udržovat dlouhodobé vztahy se stávajícími zákazníky a aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti. Budeš také prezentovat naše špičkové produkty a služby zákazníkům ve svěřených regionech Vysočina a Jihomoravský kraj. Od tebe očekáváme, že budeš usilovat o efektivní dosažení stanovených prodejních cílů a přispěješ k celkové obchodní strategii společnosti. Tvoje technické znalosti a přehled v oblasti výroby a stavebnictví budou hrát klíčovou roli. Úzká spolupráce s kolegy z různých oddělení přispěje k tvému úspěchu a povede k dalšímu růstu naší společnosti.
· Stabilní a dlouhodobou práci na plný úvazek
· Práce formou home office v kombinaci s prací v terénu
· Služební vůz
· Flexibilní pracovní dobu
· 5 týdnů dovolené
· Měsíční příspěvek do firemní Cafeterie
· Věrnostní bonusový program
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?