Disponent/Disponentka (referent/ka) dopravy
- Kralupy nad Vltavou
- PETROTRANS, s.r.o.
-
Benefity:
Hledáme lidem práci Manpower
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Lovosice |
Zadavatel | ManpowerGroup s.r.o. |
Kategorie | Doprava, logistika a zásobování |
Hrubá mzda | 40.000 – 45.000 Kč |
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
The Logistics Specialist is a key role that will be working for company - Spare Parts Warehouse.
In this role you will be responsible for, managing carriers across Europe and providing support to service delivery organization on transportation related topics.
In this role, you will be responsible for end-to-end transportation on a designated number of countries, taking ownership of service-level agreed with carriers and ensuring spare parts are being delivered on time to customers.
In addition, you will bring a continuous improvement approach to operations, driving initiatves/projects to streamline Transportation processes and working together with internal/external stakeholders on problem solving, always with a customer oriented and operational excellence mindset.
· Ownership of E2E forward and reverse transportation flow on assigned countries,
· Exception handling on shipment delays with carriers and relevant stakeholders,
· Daily, weekly a monthly monitoring and reporting KPIs available on Power BI dashboards,
· Monitor, identify and escalate system issues and integration discrepancies with Lenovo IT,
· Act as first level of escalation, for transportation issues, for internal and external customers,
· Upload of invoices for customs and transport into LSUMP tool and verify billing disputes,
· Identify opportunities and implement process improvement initiatives within the network
· Actively participate in Monthly/Quarterly business reviews with carriers / suppliers,
· Support on ad-hoc customs documents creation / follow up (e.g. Invoice, AWB, Power of Attorney, Indemnity Letter)
The successful candidate has hands on experience in the supply chain field, systematic approach to problem solving, stakeholder management skills and interest in continuous improvement, as well as:
· Relevant work experience with logistics or supply chain management,
· MS Office package knowledge, especially with handling large amounts of data in Excel,
· Fluent professional communication in English,
· Analytical, able to self organize and prioritize workload,
· Ability to work under pressure.
- mzda dle Vašich zkušeností ( 40 000 - 45 000 )
- bonusy
- příspěvek na stravování
- možnost kariérního růstu
- spousta dalších benefitů
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Minimální mzda je minimální výše odměny za odvedenou práci v pracovněprávním vztahu. Mzda nesmí být nižší než minimální mzda. Zjistěte, jaká je aktuální minimální mzda, jaká je minimální mzda hodinová a minimální mzda měsíční. Pro srovnání vám ukážeme i minimální mzdu z roku 2003.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.
Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.
Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.
Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje