- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Baví vás komunikace se zákazníky a orientujete se ve strojírenství? Přidejte se k přední distributorské společnosti produktů a služeb pro průmyslovou údržbu! Nabízíme Vám pestrou práci, kde využijete své obchodní i technické dovednosti. Pracovní pozice pro tyto oblasti: Praha a střední Čechy, severní Čechy a jižní Morava!
• vedení obchodních aktivit – aktivní oslovování nových zákazníků, péče o stávající klientelu, příprava podkladů k obchodním jednáním a smlouvám
• spolupráce při technickém upřesnění poptávek a navrhování produktů podle individuálních potřeb zákazníků
• zpracování cenových nabídek a návrhů řešení na míru
• vyjednávání nákupních podmínek s dodavateli
• realizace a podpora marketingových a propagačních kampaní
• pravidelná evidence aktivit v CRM systému
• zodpovědný reporting vedení
• SŠ vzdělání (technické zaměření, ideálně strojírenství)
• prokazatelná praxe v obchodní činnosti
• alespoň částečná orientace v sortimentu jako jsou ložiska, těsnění, hydraulické prvky, převodovky, elektromotory apod.
• aktivní prozákaznický přístup
• samostatnost i schopnost týmové práce
• řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat
• spolupráce se zákazníky z řad předních výrobních firem
• štědré kvartálními bonusy
• týden dovolené navíc
• služební automobil i k soukromému užívání
• stravenkový paušál ve výši 120 Kč/den
• po zapracování příspěvek na penzijní připojištění
• firemní benefitní programy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?