- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Rozhlížíš se po nové práci, ale chceš si sám řídit pracovní čas? Pracuješ rád s lidmi? ANO? Pak si tím koho hledáme.
Někteří kolegové nám (bohužel) odchází do důchodu a my potřebujeme někoho, kdo se postará o stávající i nové klienty.
Práce u nás tě bude bavit, pokud je pro tebe důležité
dělat kvalitní práci pro silnou a stabilní společnost
mít časovou flexibilitu a možnost pracovat i z domova
mít možnost ovlivňovat výši svého příjmu
spolupracovat s fajn kolegy, se kterými kromě pracovních věcí zažiješ i spoustu akcí
mimo kancelář
mít nad sebou férového šéfa
Pracovní podmínky:
spolupráce na základě mandátní smlouvy na dobu neurčitou,
po dobu adaptace finanční podpora v podobě fixního platu,
po 12. měsících jednorázový bonus 30.000,–
možnost navýšení provizí o 10 – 20%,
kompletní pracovní místo bezplatně k dispozici.
Neobejdeš se bez nadšení pro práci s lidmi a nutnou formalitou je ukončené SŠ vzdělání a čistý výpis z RT.
Zkušenosti z obchodu příp. z oboru financí jsou výhodou, ale ne NUTNOSTÍ.
Pozice je vhodná i pro maminky na MD nebo po RD, pro studenty i čerstvé absolventy.
Pokud si dočetl až sem a zajímaly by tě podrobnosti pošli mi svůj životopis. Ozvu se a domluvíme si termín schůzky, kde zjistíme, zda si máme vzájemně co nabídnout.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?