- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Jak vlastně může fungovat Call Centrum naruby?
O Call Centrech už jsi určitě něco slyšel/a…např.: volá se lidem, kteří ani nemají tušení, kde jsi na ně vzal/a číslo. Tento člověk je následně na druhém konci drátu dost nepříjemný a málokdy si od Tebe něco koupí.
Ano, přesně tak my to rozhodně neděláme! Naopak, kontakty získáváme tak, že si klient sám vyplní formulář na našich webovkách nebo si zadá žádost o zpětné zavolání. Ve chvíli, kdy nám přijde žádost od klienta, voláme a prodáváme.
Jak probíhá komunikace s klientem?
Zapomeň na rutinní čtení toho, co máš klientům říkat! U nás nejsou žádné call skripty. Od nás dostaneš pouze osnovu hovoru, která Ti pomůže v komunikaci a prodeji.
S klienty vedeme neformální a přátelský dialog.
Kolik je u nás základní mzda?
Nástupní mzda je u nás základ 24.000,–Kč plus provize z prodeje.
Kolik si u nás vyděláš na bonusech?
Stalo se Ti, že jsi si v jiných Call Centrech na bonusy v prvních měsících vůbec nesáhl?
To Ti u nás nehrozí. Ve zkušební době jsou cíle nastavené tak, že si každý může vydělat 5.000,–Kč až 20.000,–Kč. Po zkušební době Tě čekají bonusy až do výše 50.000,–Kč. Pokud budeš hodně šikovný, tak klidně i více!
Stále váháš a bojíš se, že budou cíle pro Tebe nedosažitelné?
U nás Ti může úplně odpadnout stres z plnění cílů. Určitě se teď ptáš, jak je to možné, když se jedná o prodejní pozici?
Záleží to jen na Tobě, kolik za měsíc uzavřeš smluv, ale platí u nás pravidlo čím více smluv tím vyšší bonusy. Nemusíš cíl vždy splnit na 100%, aby Ti vůbec nějaký bonus byl vyplacen. Už od splnění cíle na 60% Ti bude bonus vyplacen.
Co Ti ještě můžeme nabídnout?
Co od Tebe očekáváme?
Svých zaměstnanců si velmi vážíme a je pro nás hodně důležité, abys i ty zapadl/a do týmu. Co to znamená? Hledáme někoho, kdo je přátelský, spolehlivý, pracovitý a proklientsky orientovaný.
Pokud budeš mít praxi s prodejem po telefonu, budeme rádi, ale pokud ji nemáš a práce pro stabilní a silnou firmu Tě zaujala, neváhej a zašli také životopis.
Pokud by tě zajímalo více info, podívej se i na naše nové kariérní stránky http://www.ccnaruby.cz/

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.