Executive / Personal Assistant / 60 000 Kč

Praha
60.000 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Chceš být pravou rukou výkonného ředitele? Jsi extrémně orientovaný na detail a máš skvělé organizační schopnosti? Jsi velmi dobrý v komunikaci jak v češtině, tak angličtině? Máš relevantní zkušenosti na obdobné pozici? Ozvi se nám!
Co budeš dělat:

  • Podporovat generálního ředitele ve všech administrativních oblastech s precizní přípravou a dodávkou v návaznosti na týdenní agendy v ČR a dalších lokalitách v rámci našeho clusteru CzHuSk (Česká republika, Maďarsko, Slovensko)
  • Organizovat a udržovat aktuální agendy a itineráře vedoucího týmu
  • Zajišťování a organizace firemních akcí

finančnímu týmu v souladu s termíny podávání zpráv

  • Podporovat Generálního ředitele v publikaci interní komunikace, překladech a organizaci akcí podle potřeby
  • Fyzicky nebo virtuálně organizovat akce (radnice, vánoční večírek atd.) a další schůzky, řídit všechny příslušné úkoly akcí: rezervace vhodného místa, koordinace organizace akce (informační požadavky, odznaky návštěvníků a další cateringové potřeby, dárky pro zaměstnance, logistika atd.)
  • Správa nákupů v SAP Fiori pro odchozí položky GM, včetně nákupních požadavků (PR), potvrzení o zboží (GR)
  • Koordinovat přípravy na manažerské akce a projekty (obchodní návštěvy, teambuildingy, funkční týmové schůzky, offsite, CLM, konference v audio/video podobě) poskytující efektivní podporu pro potřebnou logistiku seminářů a konferencí
  • Podporovat právní oddělení s údržbou tabulky smluv, koordinací a archivací smluv a plánováním rozpočtu a kontrolou nákladů

Chceš být pravou rukou výkonného ředitele? Jsi extrémně orientovaný/á na detail a máš skvělé organizační schopnosti? Jsi velmi dobrý/á v komunikaci jak v češtině, tak angličtině? Máš relevantní zkušenosti na obdobné pozici? Ozvi se nám!
Co budeš dělat:

  • Podporovat generálního ředitele ve všech administrativních oblastech
  • Organizace a udržovaní aktuální agendy a itineráře vedoucího týmu
  • Zajišťování a organizace firemních akcí
  • Interní komunikace, překlady
  • Podporovat právní oddělení s údržbou smluv, koordinací a archivací smluv a plánováním rozpočtu a kontrolou nákladů
  • Pomoc v HR oddělení

Praha 4 – Pankrác
Nástup ihned

POŽADAVKY:* Zkušenosti na pozici (alespoň 3 roky) jako osobní asistent/ka administrativní koordinátor, podporující vysoce postavené osoby

  • Vysoký stupeň integrity, loajality a důvěrnosti
  • Potřebujeme někoho, kdo je extrémně orientovaný na detail a má skvělé organizační schopnosti
  • Výborné písemné i ústní komunikační schopnosti v angličtině a češtině
  • Zkušený uživatel MS Office (Word, Excel, PowerPoint atd.)
  • Schopnost pracovat pod tlakem
  • Hbitost a flexibilita při vyřizování požadavků na poslední chvíli v závislosti na dni

BENEFITY:

  • Bonusy/prémie
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • Dovolená více než 5 týdnů
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Možnost občasné práce z domova
  • Firemní akce
  • Profesní kouč

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Národní divadlo | Národní divadlo | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. srpna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. srpna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. srpna
DSA a.s. | DSA a.s. | Kbely, Praha Kbely, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Veleslavín, Praha Veleslavín, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. srpna
ARISTARS a.s. | ARISTARS a.s. | Krč, Praha Krč, Praha
  • 35 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. ledna
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o. | Reed Personnel Services Czech… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • do 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. února
HT International s.r.o. | HT International s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 5. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PYLONES s.r.o., JIMARK s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., CentralWork s.r.o., Mattoni 1873 a.s., Broker Investment, s.r.o., EKOSPOL a.s., Agrospoj s.r.o., Elektroline a.s., Národní divadlo, ADAM & PARTNER, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Správa železnic, státní organizace, 21 Consult Group s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., DSA a.s., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, MESSENGER a.s., Partners Financial Services, a.s., Farmíto s.r.o., Břenda - velkoobchod,spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, Louda Auto a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Asmodee Czech Republic s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., Advantage Consulting, s.r.o., TESCOMA s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JOBSTART s.r.o., PPL CZ s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Zakládání staveb,a.s., Novitim s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Policejní prezidium České republiky, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Hotel Prokop Square, T-Mobile Czech Republic a.s., Alza.cz a.s., Waf-Waf Group s.r.o., Košík.cz s.r.o., Future line, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., JL Accounting Czech s.r.o., Dětské centrum Paprsek, Drafted.gg s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Automyčka Express s.r.o., STANDBY Solution s.r.o., PH metal s.r.o., A 11 s.r.o., BDL Med, s.r.o., XXXLutz

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Animátor / Animátorka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Krupiér / Krupiérka, Moderátor / Moderátorka, Revizní technik / technička, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Statik / Statička, Projektový / projektová manažerka, Technický ředitel / ředitelka (CTO), Báňský technik / technička, Geolog / Geoložka, Servisní technik / technička, Pracovník / pracovnice ostrahy, Specialista / specialistka státní správy, Právník / Právnička, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Žižkov, Praha, Nové Město, Praha, Libeň, Praha, Nusle, Praha, Vysočany, Praha, Holešovice, Praha, Kobylisy, Praha, Háje, Praha, Staré Město, Praha, Radlice, Praha, Břevnov, Praha, Kbely, Praha, Braník, Praha, Hloubětín, Praha, Krč, Praha, Hostavice, Praha, Chodov, Praha, Štěrboholy, Praha, Smíchov, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Horní Počernice, Praha, Černý Most, Praha, Veleslavín, Praha, Vršovice, Praha, Třebonice, Praha, Michle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

aktuální generál zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC