O nás
Project A plus, s.r.o. - inženýrská firma ve stavebnictví
Náplň práce:
- asistentka jednatele a projekčního týmu, administrativní činnosti recepce (telefony, korespondence, zpracovává firemní poštu, organizuje kompletaci a archivaci výtisků projektů a dokumentů)
- zajišťuje chod kanceláře, zabezpečuje veškerou administrativní agendu společnosti
- kompletace projektů (razítka, popisky, kopie, desky,..), nákupy materiálu, správa majetku, apod.
- jednání s orgány státní správy a samosprávy,
- odpovídá za datovou schránku
- příprava podkladů pro účetní, komunikace s účetní
- zajišťuje správu nemovitostí
- zajišťuje občerstvení pro návštěvy, udržuje zázemí kuchyňky
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v administrativě
- znalost práce na PC (např.: MS Office na solidní uživatelské úrovni (Excel, Word)
- ŘP. skup. B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v příjemném kolektivu
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravenky
- příspěvek na sport
Benefity
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí