- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
V roce 1955 založil pan Horst Mosolf společnost Horst Mosolf GmbH & Co. KG se sídlem v německém Kirchheim unter Teck. Zprvu malá firma zabývající se silniční dopravou se za léta své existence významně rozrostla a dnes je jednou z předních logistických společností působících po celé Evropě. V České republice byla uvedena do provozu dceřiná společnost Mosolf Automobillogistik s.r.o. v březnu roku 1993 a v Dobrovici sídlí dodnes.
Specializace: mezinárodní a vnitrostátní kamionová přeprava osobních automobilů, skladování, technické služby
Hlavní země působení: Německo, Francie, Benelux, Česká republika, Slovinsko, Slovensko
Hledáme pracovníka (M/Ž), který bude pracovat polovinou úvazku na oddělení kvality a druhou polovinou na recepci. Náplň práce je velmi rozmanitá, proto hledáme člověka, který uvítá, že nebude celý den sedět pouze na jednom místě. Nového kolegu / kolegyni si rádi zaučíme, není potřeba mít speciální znalosti, důležitá je především ochota učit se a komunikativní, přizpůsobivá povaha.
Náplň práce na pozici administrativní asistent/ka:
* zajištění chodu recepce
* telefonní centrála
* vyřizování příchozí / odchozí pošty
* péče o návštěvy
* výpomoc kolegům z ostatních oddělení v případě potřeby
Náplň práce na pozici referent/ka odd. kvality:
* práce kontrolora v autopřepravě
* agenda související s nástupem nových řidičů
* agenda škodních událostí
* komunikace mj. se zákazníky, řidiči, mateřskou společností
* spoluúčast na dalších činnostech spojených s chodem oddělení
* středoškolské vzdělání
* aktivní znalost německého nebo anglického jazyka na středně pokročilé úrovni
(základy druhého jazyka velkou výhodou)
* dobrá schopnost práce na počítači (MS Office, PowerPoint)
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, proaktivní přístup, reprezentativní jednání
* ochotu učit se novým věcem a připravenost na změny
* aktivní a odpovědné plnění pracovních povinností
* příjemné, proaktivní vystupování
* reprezentativní písemný projev
* zaměstnání na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
* odpovídající finanční ohodnocení
* roční odměny
* příspěvek na životní pojištění
* možnost dalšího vzdělávání včetně jazykových kurzů a profesního růstu
* osobní přístup k zaměstnancům, přátelské pracovní prostředí
Termín nástupu: 2. 4. 2024 nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Dobrovice u Mladé Boleslavi
Pracovní doba: PO – PÁ 8:00 – 16:40 hod., po dohodě možná úprava na 7:00 – 15:40 hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.