- 28 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zajišťování a organizace chodu sekretariátu. Vyřizování administrativní agendy. Vyřizování korespondencí, sestavování a koordinování denních plánů členů Vedení města. Komplexní příprava a průběh jednání rady a zastupitelstva města. Příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva města, provádění podrobných zápisů z těchto jednání včetně archivace zápisů.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). Příjemné vystupování. Pečlivost, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, diskrétnost. Odolnost vůči stresu.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.
Obálku zřetelně označenou nápisem „Výběrové řízení na asistentka – administrativní pracovník“ doručte osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo do datové schránky ID-6xmbrxu
do 17.07.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.