- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Zajišťování a organizace chodu sekretariátu. Vyřizování administrativní agendy. Vyřizování korespondencí, sestavování a koordinování denních plánů členů Vedení města. Komplexní příprava a průběh jednání rady a zastupitelstva města. Příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva města, provádění podrobných zápisů z těchto jednání včetně archivace zápisů.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). Příjemné vystupování. Pečlivost, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, diskrétnost. Odolnost vůči stresu.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.
Obálku zřetelně označenou nápisem „Výběrové řízení na asistentka – administrativní pracovník“ doručte osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo do datové schránky ID-6xmbrxu
do 17.07.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?