- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Nástup možný IHNED.
Pracovní náplň:
- Administrativa interních dokumentů společnosti, objednávek, nabídek, návodů, zakázek, atp.; Administrativa telefonické, elektronické a písemné komunikace; Podpora jednatele a obchodního ředitele; Příprava a evidence podkladů pro účetní a ekonomické účely; Komunikace se zákazníky, obchodními a spolupracujícími partnery, dodavateli; Logistika přepravních a doručovacích služeb, evidence
Požadavky:
- Ochota pracovat, proaktivní přístup, komunikační schopnosti, zvládání stresových situací, smysl pro zodpovědnost, řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC MS Office (Word, Excel), Outlook, Photoshop, znalost problematiky účetnictví nebo praxe v účetnictví výhodou, znalost AJ slovem i písmem, další jazyk výhodou.
Nabízíme:
- Příspěvek na stravování, pestrou pracovní náplň, moderní pracovní prostředí, možnost osobního rozvoje (školení, kurzy), občerstvení. Po dohodě – možnost nástupu i na zkrácený úvazek (pro zaučení) a příležitostně pružnou pracovní dobu (home office) .
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: e-mail přes