- 60 000 Kč
- Plný úvazek

PODHŮŘÍ ŽELEZNÝCH HOR O. P. S. vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ POZICE ŘEDITELE/KY OBECNĚ PROSPĚŠNÉ SPOLEČNOSTI, spojené s další pozicí v managementu organizace.
Místo výkonu práce: Kancelář MAS – Sladovnická 198, 583 01 Chotěboř, s možností výjezdů do regionu.
• Řízení a vedení činnosti organizace v souladu s cíli MAS a strategií komunitně vedeného místního rozvoje (CLLD)
• Příprava a administrace projektů financovaných z evropských a národních fondů
• Ekonomické a personální řízení organizace
• Komunikace s partnery MAS, zástupci obcí, podnikateli a neziskovým sektorem
• Reprezentace organizace na regionální i národní úrovni
• Příprava a vedení jednání orgánů MAS.
Požadavky:
• Středoškolské vzdělání (ideálně v oblasti regionálního rozvoje, ekonomie, veřejné správy apod.)
• Zkušenosti s řízením organizace nebo projektového týmu
• Orientace v dotační politice EU a ČR, zejména v oblasti CLLD
• Organizační a komunikační schopnosti
• Samostatnost, zodpovědnost a flexibilita
• Znalost práce na PC (MS Office, internet)
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Výhodou:
• Praxe v oblasti MAS nebo neziskového sektoru
• Zkušenosti s administrací dotačních projektů
• Orientaci v operačních programech 2021–2027
• Dokončené VŠ vzdělání nebo vzdělání v oboru
• Znalost regionu Podhůří Železných hor
• Flexibilní pracovní dobu
• Zajímavou a různorodou práci s dopadem na rozvoj regionu
• Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
• Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
• Odpovídající platové ohodnocení
• Služební PC a telefon
V případě zájmu zašlete:
• Strukturovaný životopis.
• Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• Výpis z trestního rejstřík ne starší 3 měsíců
• Zpracování koncepce na téma: „Budoucnost našeho území: náměty a směřování MAS“ maximálně v rozsahu 1 stránky rozsahu A4.
Podhůří Železných hor o. p. s.
Maleč 48, 582 76 Maleč
IČO: 274 94 373
Předpokládaný nástup: 1. srpna 2025 (nebo dle dohody)
Termín pro zaslání přihlášek: do 30. června 2025 do 12:00 hod.
Přihlášky zasílejte:
- elektronicky na e-mail:
- datovou schránkou ID: rvimpkm,
- poštou v zalepené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ“ na adresu: Sladovnická
198, 583 01 Chotěboř
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
Bližší informace poskytne: Bc. Iveta Pleskotová, tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?