- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

PODHŮŘÍ ŽELEZNÝCH HOR O. P. S. vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ POZICE ŘEDITELE/KY OBECNĚ PROSPĚŠNÉ SPOLEČNOSTI, spojené s další pozicí v managementu organizace.
Místo výkonu práce: Kancelář MAS – Sladovnická 198, 583 01 Chotěboř, s možností výjezdů do regionu.
• Řízení a vedení činnosti organizace v souladu s cíli MAS a strategií komunitně vedeného místního rozvoje (CLLD)
• Příprava a administrace projektů financovaných z evropských a národních fondů
• Ekonomické a personální řízení organizace
• Komunikace s partnery MAS, zástupci obcí, podnikateli a neziskovým sektorem
• Reprezentace organizace na regionální i národní úrovni
• Příprava a vedení jednání orgánů MAS.
Požadavky:
• Středoškolské vzdělání (ideálně v oblasti regionálního rozvoje, ekonomie, veřejné správy apod.)
• Zkušenosti s řízením organizace nebo projektového týmu
• Orientace v dotační politice EU a ČR, zejména v oblasti CLLD
• Organizační a komunikační schopnosti
• Samostatnost, zodpovědnost a flexibilita
• Znalost práce na PC (MS Office, internet)
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Výhodou:
• Praxe v oblasti MAS nebo neziskového sektoru
• Zkušenosti s administrací dotačních projektů
• Orientaci v operačních programech 2021–2027
• Dokončené VŠ vzdělání nebo vzdělání v oboru
• Znalost regionu Podhůří Železných hor
• Flexibilní pracovní dobu
• Zajímavou a různorodou práci s dopadem na rozvoj regionu
• Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
• Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
• Odpovídající platové ohodnocení
• Služební PC a telefon
V případě zájmu zašlete:
• Strukturovaný životopis.
• Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• Výpis z trestního rejstřík ne starší 3 měsíců
• Zpracování koncepce na téma: „Budoucnost našeho území: náměty a směřování MAS“ maximálně v rozsahu 1 stránky rozsahu A4.
Podhůří Železných hor o. p. s.
Maleč 48, 582 76 Maleč
IČO: 274 94 373
Předpokládaný nástup: 1. srpna 2025 (nebo dle dohody)
Termín pro zaslání přihlášek: do 30. června 2025 do 12:00 hod.
Přihlášky zasílejte:
- elektronicky na e-mail:
- datovou schránkou ID: rvimpkm,
- poštou v zalepené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ“ na adresu: Sladovnická
198, 583 01 Chotěboř
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
Bližší informace poskytne: Bc. Iveta Pleskotová, tel. zobrazit tel. číslo
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.