O nás
Vedoucí a sociální pracovník Sociálně terapeutického centra Radost v Brumovicích
Správní rada Diakonie ČCE – střediska BETLÉM vyhlašuje výběrové řízení na místo:
Vedoucí a sociální pracovník (kombinovaná funkce) sociálně terapeutického centra určeného pro mládež a dospělé osoby se zdravotním postižením.
Místo výkonu práce: Sociálně terapeutické centrum Radost, Brumovice č.p. 242, 691 11 Brumovice
Předpokládaný nástup: 1.1.2026, popř. později dle dohody.
Přihlášku do výběrového řízení včetně všech požadovaných příloh je třeba odeslat nejpozději
do 12.11.2025, a to výhradně elektronicky (tj. formou emailu s přílohami ve formátu PDF nebo Word) na e-mailovou adresu personalisty střediska: Odpovědět na inzerát
Přílohy:
- Strukturovaný životopis
- Motivační dopis (proč se ucházím právě o toto místo).
- Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (sken)
- Kopie dokladů o dalším vzdělání a absolvovaných kurzech
- Uvedení kontaktů, na kterých je možné vyžádat si reference o předchozí praxi
Do předmětu e-mailu uveďte „Vedoucí a sociální pracovník Sociálně terapeutického centra Radost v Brumovicích“
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Náplň práce:
- Jednání se zájemci o službu a uživateli služby, jejich rodinami, sociální šetření, individuální plánování, základní sociální poradenství;
- Vedení týmu 4-5 pracovníků, hodnocení, zajišťování dalšího vzdělávání, atd.;
- Organizování běžného provozu sociálně terapeutického centra – koordinace činností jednotlivých pracovních částí dílen;
- Odpovědnost za plnění standardů kvality sociálních služeb;
- Vytváření písemné dokumentace a metodiky služby;
- Odpovědnost za svěřený majetek a plnění rozpočtu;
- Kontakt s externími odborníky a konzultanty.
Co od Vás očekáváme:
- Vzdělání splňující kvalifikační požadavky na pozici sociálního pracovníka (tj. min. VOŠ se zaměřením na sociální práci, popř. další obory dle zákona č. 108/2006 Sb.);
- Ochota absolvovat úvodní praxi v přímé péči;
- Znalost problematiky sociálních služeb (nejen podle zákona č. 108/2006 Sb.) a předchozí praxe v sociálních službách;
- Zkušenost s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením, popř. s PAS zásadní výhodou.
- Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením malého týmu lidí výhodou;
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC;
Další předpoklady uchazečů:
- Osobní zralost, psychická stabilita;
- Organizační a praktické schopnosti;
- Komunikativnost a flexibilita, schopnost týmové spolupráce;
- Vysoká pracovní výkonnost a míra odpovědnosti, ochota učit se novým věcem;
- Ochota řídit se hodnotami Diakonie ČCE a akceptovat obecné křesťanské hodnoty;
- Manuální zručnost a kreativita výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Smysluplnou práci ve stabilní organizaci;
- Plný pracovní úvazek (40 hodin/týdně);
- Osobní rozvoj a odborný růst;
- Služební notebook a mobilní telefon;
- 6 týdnů dovolené.
Benefity
- Dovolená navíc
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



