Obchodní manager (zdravotnictví)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Biotechnologická společnost s vlastním výzkumem a vývojem hledá do svého týmu kolegu / kolegyni na pozici Obchodní manařer pro zdravotnictví

Náplň práce:

  • rozvoj obchodních aktivit
  • akvizice nových zákazníků a kontraktů
  • komunikace s klienty
  • reporting vedení společnosti
  • tvorba prodejní a marketingové strategie, později vedení obchodního týmu
  • regionální zaměření je cca 75% ČR, 25% zahraničí, zejména EU a Švýcarsko

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně vystudované 4. semestry v oboru přírodních věd (biologie, biochemie, chemie, farmacie, medicíny, apod.) 
  • zkušenosti s obchodem ideálně diagnostických prostředků pro zdravotnické nebo veterinární nebo zemědělské účely
  • AJ, ČJ slovem i písmem, případné další jazyky výhodou, ale nejsou podmínkou (NJ, FJ)
  • reprezentativní vystupování, loajalita
  • efektivní a dobře organizovaná práce
  • tah na dosahování výsledků,
  • pružné myšlení, schopnost inovace a kreativity
  • znalosti prodejních dovedností včetně podpory přes elektronická media (e-shop, emailing, google statistics
  • skladové hospodářství apod.) výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • motivační ohodnocení v závislosti na výsledcích práce
  • zajímavou práci v moderní společnosti
  • bonusový systém odměňování i na základě výsledků celé firmy
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost částečné práce z home officep
  • práce v mladém mezinárodním kolektivu
  • možnost rozvoje vlastních obchodních a marketingových aktivit
  • možnost podílení se na mezinárodních projektech a mezinárodním obchodu
  • osobnostní růst na základě školení a mezinárodních stáží

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie

Sídlo firmy

Etimos Human s.r.o.
Žukovského 888/2
161 00 Praha

IČO: 28380436
Datová schránka: uh34qzx
Další informace:
GPS: 50.09071715,14.30888695,
S-JTSK: -750715.05 -1041610.11, RUIAN: 22242821

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.