- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jedná se o práci technicko hospodářského charakteru – organizace skladového hospodářství, řízení pracovníků podřízených útvarů, výběr a hodnocení dodavatelů, řízení firemní dopravy, řezárny a skladu ČSN, inventarizace majetku, ověřování shody, vedení agendy s kovovým odpadem a s vratnými obaly. Uživatelská znalost práce s PC – orientace v systému jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001. Požadujeme flexibilitu, samostatnost při řešení úkolů, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, organizační a komunikační schopnosti, empatie, asertivita. Praxe výhodou, zkušenosti s řízením pracovního kolektivu. Řidičské oprávnění skupiny B, VZV výhodou. Vzdělání technického směru výhodou. Firemní benefity, právní služby zdarma, zvýhodněné závodní stravování, firemní ubytovna, bezúročné půjčky, příspěvky na brýle, ošetření chrupu aj. Pracovní doba 06:00–14:00 hodin. Bližší informace p. Turanová, profesní životopis na e-mail.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.