- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Skupina SIMIX GROUP vznikla postupným spojováním malých a středních firem, kdy každá z nich se specializuje na poskytování různých služeb v oblasti poradenství, lidských zdrojů a podpory výroby a logisticky u zákazníků. Díky tomuto propojení skvěle rozumíme českému, slovenskému a německému pracovnímu trhu a jsme schopni pokrýt svými službami jakoukoliv lokalitu v uvedených zemích. Již více než 27 let dáváme lidem práci, která má smysl.
Požadujeme:
odborné vzdělání technický obor (strojírenství apod) výhodou
zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací
schopnost plánování a efektivní organizování úkolů sobě i druhým
ovládá PC, MS Office
orientace ve výkresové a technické dokumentaci
ochotu pracovat ve 3 směnném provozu
zkušenost z výrobního podniku - výhodou
základní znalost nástrojů pro řízení kvality
komunikativní, energický, důsledný
znalost ukrajinského jazyka výhodou
Pracovní náplň:
řídit tým pracovníků, organizovat jejich činnost během směny
zodpovědnost za dodržení množství, termínů a kvality výroby
za plnění ukazatelů produktivita, dodavatelská spolehlivost
dodržování pracovních a technologických postupů
spravovat docházku svých podřízených
udržovat pořádek a disciplínu na pracovišti
Nabízíme:
stabilní zaměstnání
pracovní dobu 7,5 hodiny denně
5 týdnů dovolené
benefitní program Cafeterie pro osobní rozvoj, zdraví a volnočasové aktivity
příspěvek na dopravu
firemní jídelnu s dotovaným stravováním
zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a rodinné příslušníky
příspěvek na penzijní připojištění
podporujeme a podílíme se na vzdělávání zaměstnanců
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?