- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Skupina SIMIX GROUP vznikla postupným spojováním malých a středních firem, kdy každá z nich se specializuje na poskytování různých služeb v oblasti poradenství, lidských zdrojů a podpory výroby a logisticky u zákazníků. Díky tomuto propojení skvěle rozumíme českému, slovenskému a německému pracovnímu trhu a jsme schopni pokrýt svými službami jakoukoliv lokalitu v uvedených zemích. Již více než 27 let dáváme lidem práci, která má smysl.
Požadujeme:
odborné vzdělání technický obor (strojírenství apod) výhodou
zkušenosti s vedením lidí a jejich motivací
schopnost plánování a efektivní organizování úkolů sobě i druhým
ovládá PC, MS Office
orientace ve výkresové a technické dokumentaci
ochotu pracovat ve 3 směnném provozu
zkušenost z výrobního podniku - výhodou
základní znalost nástrojů pro řízení kvality
komunikativní, energický, důsledný
znalost ukrajinského jazyka výhodou
Pracovní náplň:
řídit tým pracovníků, organizovat jejich činnost během směny
zodpovědnost za dodržení množství, termínů a kvality výroby
za plnění ukazatelů produktivita, dodavatelská spolehlivost
dodržování pracovních a technologických postupů
spravovat docházku svých podřízených
udržovat pořádek a disciplínu na pracovišti
Nabízíme:
stabilní zaměstnání
pracovní dobu 7,5 hodiny denně
5 týdnů dovolené
benefitní program Cafeterie pro osobní rozvoj, zdraví a volnočasové aktivity
příspěvek na dopravu
firemní jídelnu s dotovaným stravováním
zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a rodinné příslušníky
příspěvek na penzijní připojištění
podporujeme a podílíme se na vzdělávání zaměstnanců

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.