- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáme energického a precizního Administrátora, který se chce stát klíčovým článkem našeho skladového týmu a zajistit plynulý tok zboží do celého světa.
Co vás bude čekat?
koordinace exportní/importní části skladu
evidence, zpracování informací a aktualizace dat v systémech
zpracování dokumentace a komunikace se skladem a ostatními odděleními
podpora exportního/importního oddělení na letišti PRG v zastoupení za kurýry
přijímání a evidence návštěv
práce ve dvousměnném provozu 6:00 - 14:15/13:45 - 22:00
Co vám nabídneme
platové ohodnocení 35 000 Kč
příspěvek na stravování - stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
příspěvek na volnočasové a kulturní aktivity
smlouva na rok, po zapracování na neurčito
20 dní dovolené, která se navyšuje s odpracovanou dobou
práce ve stabilní společnosti
přátelský tým
Co od vás očekáváme
orientace na zákaznické služby
pro-aktivní přístup a schopnost organizovat si práci
mírně pokročila znalost anglického jazyka
znalost práce s PC (Word, Excel)
zkušenost s prací v logistice
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
Pracoviště: Hostivice Praha-západ
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.