- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
FINANČNÍ SPECIALISTA
Pojďte s námi měnit svět financí k lepšímu!
Pobočka Partners Banky v Praze – Uhříněvsi hledá pomoc s obsluhou svých klientů, kteří nás v této době potřebují více než kdy jindy!
Jsme součástí finanční skupiny Partners, která má vlastní síť poboček, vlastní pojišťovnu i investiční společnost, vlastní penzijní společnost a nyní i Partners Banku. Na naší pobočce máme pohodovou rodinnou atmosféru. Všichni se dobře známe a fungujeme jako tým. Svou práci máme rádi, děláme ji s chutí, odpovědně a profesionálně.
Kdo se k nám hodí?
Pozitivně naladěná kolegyně nebo kolega, kteří se nebojí otevřeně komunikovat, navazovat nové vztahy i udržovat ty stávající. Berou svoji práci zodpovědně a s nadhledem. Jediná podmínka je minimálně středoškolské vzdělání, čistý trestní rejstřík. Velkou výhodou jsou zkoušky ČNB, ne však podmínkou.
Co od nás můžete očekávat?
Plnou podporu, rodinnou atmosféru, stabilitu, časovou flexibilitu, fixní plat s motivační složkou. Pro začátek 35.000 – 45.000 Kč měsíčně, po zapracování rádi oceníme zápal a nové znalosti. Lze pracovat jako zaměstnanec nebo na IČO.
Přidejte se k pohodovému týmu Pobočky Partners Banky v Uhříněvsi.
Už teď se těším na setkání s Vámi!
Ivana Slezáková, ředitelka
www.partnersuhrineves.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.