
Česká spořitelna, a.s.
Business Monitoring Specialist
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Česká spořitelna, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Na této pozici na Vás čeká:
- zpracování, kontrola a schválení faktur a vyúčtování záloh přímých dodavatelů za energie v SAP Fiori
- kontrola správného zaúčtování, případné reklamace dodavatelům a žádosti o opravné účtování
- tvorba podkladu dohadných položek, včetně jejich následné revize a pokynu k rozpuštění
v rámci Autoprovozu:
- zajištění rozvoje aplikací a systémů, nastavení procesů a smluvních podmínek pro E-mobilitu
- administrace aplikací, například aplikace Carnet - ČS i dceřinné společnosti (zakládání uživatelů/řidičů, nastavování práv/oprávnění, reporting) atd.
- příprava rozpočtu/plánu, Forecastu (OPEX, CAPEX) - měsíční sledování a analyzování čerpání
- nastavení smluv pro zaúčtování leasingových smluv – IFRS (SAP/REM) a rekalkulace leasingových splátek
- liniové schvalování nákladů v SAP, příprava podkladů pro import zaúčtování faktur a příprava přefakturací (např. PHM, taxi apod.), import dat z portálů/systému pro dobíjení, import dat do Carnet
- měsíční reporting: srážky ze mzdy, změny v evidenci vozidel (přidanění), nájezdy vozidel apod. pro interní i externí účely, např. ČSÚ
- spolupodílení se na přípravě předpisové základny autoprovozu
- zpracování implementačních plánů zavádění elektromobility za ČS a dceřinek, evidence dat a komunikace s DS
za oblast ESG:
- sběr dat za celou Finanční skupinu ČS a zadání do aplikací, spolupráce na nastavení reportingu dle CSRD
- kooperace při nastavení procesů pro insourcing činností v rámci Autoprovozu FSČS
Jak si Vás představujeme:
- VŠ vzdělání a 3+ let praxe, nebo SŠ a 5+ let praxe
- znalosti v oblasti účetních souvislostí, kontrolingu - plánování a přípravy rozpočtů, (IFRS leasing. smluv), finančního řízení, ESG problematiky, vyúčtování energo faktur (znalost bankovnictví výhodou)
- komunikativní znalost AJ – možná komunikace s manažerem divize, který nehovoří česky
- argumentace a vyjednávání na velmi dobré úrovni
- komunikační, prezentační dovednosti
- velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (SQL výhodou)
- výhodou budou zkušenosti z projektového a procesního řízení a řízení změn



