- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost MAN Group, jeden z největších evropských hráčů oboru dopravního inženýrství je výrobcem a dodavatelem nákladních vozidel, autobusů, vznětových motorů, turbo techniky a speciálních převodových zařízení.
Společnost MAN zaměstnává celosvětově 55 000 zaměstnanců. Na trzích, kam dodává své produkty, dlouhodobě zastává vedoucí pozice. V České republice společnost MAN zaměstnává cca 200 zaměstnanců na 5 pobočkách - Čestlice, Postřižín, Rousínov, Ostrava a Plzeň.
Budeš spadat do oddělení Centrum zpracování zakázek. Naší hlavní činností je prodej a servis nákladních aut a autobusů, a toto je jedna z administrativních pozic, která je důležitá pro dokončení úspěšného prodeje vozidla a jeho předání novému majiteli. Budeš administrativně zpracovávat veškeré zakázky nových i ojetých vozidel. Neobejdeš se bez komunikace s centrálou, prodejci a poskytování podpory našemu prodejnímu týmu. Potřebujeme mít o všem perfektní přehled a proto budeš sestavovat i reporty v rámci našeho oddělení. Zároveň budeš administrativně zpracovávat odkupy po ukončení operativního leasingu. Ale mnoho dalšího.
Potřebujeme, abys dobře ovládal/a programy Microsoft Office (Outlook, Excel) – pokud zvládneš práci s tabulkami, nedělají ti problém kontingenční tabulky a znáš funkci SVYHLEDAT, pak ti to usnadní každodenní práci. Uvítáme, pokud již máš praxi v administrativě nebo na prodejním oddělení. Pokud budeš mít povědomí v oboru a znát SAP, bude to velké plus. A v neposlední řadě je nutné, abys ovládal/a AJ na komunikativní úrovni – komunikaci s centrálou v Mnichově a s našimi zahraničními kolegy se nevyhneš.
Určitě se nebudeš nudit, práce je tu dost a je zajímavá a pokud máš jen malou praxi pak Ti tato pozice nabídne určitě možnost se dále profesně posunout.
Prima tým, jak na našem oddělení, tak v celé společnosti MAN.
Benefity – 25 dní dovolené, 3 dny sick day, stravenky, benefit karta, volné vstupy do Aquapalace v Čestlicích pro tebe i tvou rodinu, příspěvek na penzijko nebo životko, různé odměny, firemní akce, dárečky a mnoho dalšího.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.