AP Team Leader

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

You’re an experienced professional in the field of accounting with several years of experience with double-entry bookkeeping in a complex international setting, preferably SSC. You’re looking for a new challenge, for something to push you forward in terms of your career. You wish to work for an organization that has a real-world real-people positive impact and is a number one global player in its field. Attractive location, strong team-spirit, valued employees. Become an AP TEAM LEADER in a company that can offer you all of this.

As an AP TEAM LEADER you’d have more varied agenda than in most of other multinational companies or SSCs. Your role would include the following:

  • Effective staff management, supervision and workload organization
  • Overseeing team members processing Accounts Payable transactions and related tasks
  • Ensuring that all AP queries and other disputes are dealt with
  • Participating in the production and review of internal accounting guidelines
  • Acting as ‘key contact’ for internal clients
  • Assisting in recruit, manage and lead staff ensuring that they are trained on their duties and apprised of their performance
  • Setting clear standards, plans and targets for staff and to monitor their performance
  • Keeping accurate records including statistical information
  • Identifying cost control measures to improve the cost management
  • Furthering professional knowledge in relation to improving functions of the company

REQUIREMENTS:
What background and experience is necessary for this role?

  • University degree is essential, accounting qualification an advantage
  • Minimum 5 years working experience within Accounts Payable
  • Some experience in managing a small team
  • SSC experience an advantage
  • Fluent English
  • PC – MS Office – Word, Excel (including Vision), Outlook, SharePoint
  • Knowledge of Oracle, SUN, Sage are advantage

BENEFITS:
And what do you receive in return?

25 days of holiday
3 sick days
Annual bonus
Meal vouchers
Flexi working hours
Pension contribution
Benefit card

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Moravia IT s.r.o. | Moravia IT s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. ledna
Re-sorting s.r.o. | Re-sorting s.r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
KOITO CZECH s.r.o. | KOITO CZECH s.r.o. | Žatec, Louny Žatec, Louny
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. dubna
ATEK s.r.o. | ATEK s.r.o. | Moravská Třebová Moravská Třebová
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. prosince
MEGATECH Industries Brno s.r.o. | MEGATECH Industries Brno s.r… | Modřice Modřice
  • 21 800 – 27 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. září
ECOLOGISTICS, s.r.o. | ECOLOGISTICS, s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
Tomburn CZ s.r.o. | Tomburn CZ s.r.o. | Letovice Letovice
  • 29 800 – 37 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
MPG Logistics s.r.o. | MPG Logistics s.r.o. | Domažlice Domažlice
  • 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
DU-MI CZ s.r.o. | DU-MI CZ s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
Tomburn CZ s.r.o. | Tomburn CZ s.r.o. | Letovice Letovice
  • 35 100 – 43 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. listopadu
SIRIUS FINANCE, a. s. | SIRIUS FINANCE, a. s. | České Budějovice České Budějovice
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. října
Re-sorting s.r.o. | Re-sorting s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. ledna
Personal Automotive s.r.o. | Personal Automotive s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. března
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Trutnov Trutnov
  • 19 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
ADSL s. r. o. | ADSL s. r. o. | Beroun Beroun
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. září
Filipa, a.s. | Filipa, a.s. | Kosmonosy Kosmonosy
  • 26 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. května
Foreigners.cz, s.r.o. | Foreigners.cz, s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Generální finanční ředitelství, Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT