AP Team Leader

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Bakalářské

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

As AP Team Leader you will oversee the Accounts Payable team, ensuring efficient processing of invoices and payments aligned with ABS KPIs. The role involves managing escalations, fostering a collaborative environment, and working with Regional Process Leads to harmonize AP processes.

what you will do

  • review and approve high-value or complex invoices.
  • handle exceptions for non-matched invoices.
  • act as an escalation point for vendor management and resolve complex issues.
  • monitor compliance with the no-PO-no-pay program.
  • oversee the end-to-end payment process, ensuring timely and compliant payments.
  • support and approve manual payment requests and bank transfers.
  • monitor reverse factoring and review advance payments for compliance.
  • approve vendor management activities and monitor vendor master data evolution.
  • execute month-end/year-end close processes and maintain financial controls.
  • collaborate with auditors and Tax to ensure compliance and implement improvements.
  • identify and implement process improvements, leveraging technology and best practices.
  • supervise the AP team, assigning tasks, setting goals, providing training, and conducting performance evaluations.

who we are looking for

  • a bachelor's degree in Finance or a related field.
  • 3-5 years of experience in Accounts Payable.
  • at least 1 year of experience in managing a team.
  • minimum 3 years of experience working in a shared services environment.
  • proven experience working in regional teams within a matrix organization.
  • proficiency in English at a professional business level, along with fluency in the relevant European language for the supported market.
  • strong IT and Excel skills; prior experience with SAP or similar systems is a plus.
  • familiarity with finance systems such as Ariba, Blackline, Concur, or others is desirable.

what we offer

  • annual bonus.
  • 28 days off.
  • paid volunteering time.
  • contribution to pension scheme.
  • lunch contribution.
  • discounts on company products.
  • online medical service.
  • flexible benefits package.

instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Moravia IT s.r.o. | Moravia IT s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. ledna
Re-sorting s.r.o. | Re-sorting s.r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
KOITO CZECH s.r.o. | KOITO CZECH s.r.o. | Žatec, Louny Žatec, Louny
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. dubna
ATEK s.r.o. | ATEK s.r.o. | Moravská Třebová Moravská Třebová
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. prosince
MEGATECH Industries Brno s.r.o. | MEGATECH Industries Brno s.r… | Modřice Modřice
  • 21 800 – 27 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. září
ECOLOGISTICS, s.r.o. | ECOLOGISTICS, s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
Tomburn CZ s.r.o. | Tomburn CZ s.r.o. | Letovice Letovice
  • 29 800 – 37 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
MPG Logistics s.r.o. | MPG Logistics s.r.o. | Domažlice Domažlice
  • 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
DU-MI CZ s.r.o. | DU-MI CZ s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
Tomburn CZ s.r.o. | Tomburn CZ s.r.o. | Letovice Letovice
  • 35 100 – 43 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. listopadu
SIRIUS FINANCE, a. s. | SIRIUS FINANCE, a. s. | České Budějovice České Budějovice
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. října
Re-sorting s.r.o. | Re-sorting s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. ledna
Personal Automotive s.r.o. | Personal Automotive s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. března
FORCE TRADE s.r.o. | FORCE TRADE s.r.o. | Trutnov Trutnov
  • 19 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
ADSL s. r. o. | ADSL s. r. o. | Beroun Beroun
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. září
Filipa, a.s. | Filipa, a.s. | Kosmonosy Kosmonosy
  • 26 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. května
LIMEX ČR, s.r.o. | LIMEX ČR, s.r.o. | Rakovník Rakovník
  • 30 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
BCS Automotive Interface Solutions s.r.o. | BCS Automotive Interface… | Benešov Benešov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
Wellness Hotel Svornost Harrachov s.r.o. | Wellness Hotel Svornost… | Harrachov Harrachov
  • 48 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
Railway Restaurant Prague s.r.o. | Railway Restaurant Prague s.r… | Praha Praha
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit