Accounting Team Leader - 2000EUR - Relocate to Prague

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Not in Prague? No problem, recolation packages is awaiting you!

You’re an experienced professional in the field of accounting with several years of experience with double-entry bookkeeping in a complex international setting, preferably SSC. You’re looking for a new challenge, for something to push you forward in terms of your career. You wish to work for an organization that has a real-world real-people positive impact and is a number one global player in its field. Attractive location, strong team-spirit, valued employees. Become an ACCOUNTING TEAM LEADER in a company that can offer you all of this.

As an ACCOUNTING TEAM LEADER you’d have more varied agenda than in most of other multinational companies or SSCs. Your role would include the following:

  • Effective staff management, supervision and workload organization
  • Overseeing team members processing accounting transactions and related tasks
  • Ensuring that all queries and other disputes are dealt with
  • Participating in the production and review of internal accounting guidelines
  • Acting as ‘key contact’ for internal clients
  • Assisting in recruit, manage and lead staff ensuring that they are trained on their duties and apprised of their performance
  • Setting clear standards, plans and targets for staff and to monitor their performance
  • Keeping accurate records including statistical information
  • Identifying cost control measures to improve the cost management
  • Furthering professional knowledge in relation to improving functions of the company

REQUIREMENTS:
What background and experience is necessary for this role?

  • University degree is essential, accounting qualification an advantage
  • Minimum 5 years working experience within accounting, oduble-entry bookkeeping, preferably SSC
  • Some experience in managing a small team
  • SSC experience an advantage
  • Fluent English
  • PC – MS Office – Word, Excel (including Vision), Outlook, SharePoint
  • Knowledge of Oracle, SUN, Sage are advantage

BENEFITS:
And what do you receive in return?

5 weeks of holidays
Sick days
Meal vouchers
Challenging work in an international environment of a prestigious company in meaningfull business
Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5)
Company with long-term history and growth in Prague
Fair treatment with employees
Unlimited Contract
Extensive training opportunities
Possibility of international rotations
Pension fund contribution

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
Centrum sociálních služeb Praha 2 | Centrum sociálních služeb… | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 19. listopadu
Re-sorting s.r.o. | Re-sorting s.r.o. | Praha Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
KOITO CZECH s.r.o. | KOITO CZECH s.r.o. | Žatec, Louny Žatec, Louny
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. dubna
ATEK s.r.o. | ATEK s.r.o. | Moravská Třebová Moravská Třebová
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. prosince
MEGATECH Industries Brno s.r.o. | MEGATECH Industries Brno s.r… | Modřice Modřice
  • 21 800 – 27 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. září
ECOLOGISTICS, s.r.o. | ECOLOGISTICS, s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. dubna
Tomburn CZ s.r.o. | Tomburn CZ s.r.o. | Letovice Letovice
  • 29 800 – 37 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
MPG Logistics s.r.o. | MPG Logistics s.r.o. | Domažlice Domažlice
  • 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
DU-MI CZ s.r.o. | DU-MI CZ s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
COOP KONZUM, družstvo | COOP KONZUM, družstvo | Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
  • od 14 900 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
LAD.CZ s.r.o. | LAD.CZ s.r.o. | Kamenný Újezd, České Budějovice Kamenný Újezd, České…
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., OKIN FACILITY, a.s., Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., PPL CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, mBlue Czech, s.r.o., Metrostav a.s., Tomas Arsov franchise s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Generální finanční ředitelství, Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Ubbe s. r. o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Produktový manažer / manažerka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Smíchov, Praha, Holešovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Žižkov, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Krč, Praha, Střížkov, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Celá ČR, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Břevnov, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda