Accountant with GERMAN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

If you're looking to gain experience in accounting, use foreign languages and work in an international company, we have an opportunity for you.

As an ACCOUNT RECEIVABLE ACCOUNTANT you will have a varied agenda including:

  • Manage cash applications and create and monitor aging reports
  • Manage deductions, including monitoring customer deductions, matching with appropriate credit notes, and managing deduction discrepancies
  • Maintenance of customer portfolio accounts
  • Engage in monthly debtors overview
  • Participate in the customer collection process
  • Manage customer disputess
  • Willingness to work a flexible schedule if required
  • Participate in special projects by supporting management and the project team
  • Ensure compliance with SOX and provide support for internal and external audits

In addition to mastering all of these valuable skills, you will be able to develop a range of soft skills needed for this profession including advanced communication and interpersonal skills, excellent organisation and team-work.

REQUIREMENTS:

  • 2 year experience in AR or cash collection
  • Advanced English (will be used in both written and spoken form)
  • Fluent GERMAN
  • Reliability, positive attitude
  • Effective communication skills, verbal, written
  • Previous, at least short experience with accounting is necessary
  • Understanding of accounting processes
  • SSC experience as advantage
  • Ability to organise time and tasks and prioritize
  • Detail orientated
  • SAP experience advantage

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • 5 weeks of vacation
  • Meal Vouchers
  • Refreshment at the workplace
  • Employee Recovery Contribution
  • Pension Fund Contribution

Further to this they will also provide:

  • A fun, challenging, fast-paced but supportive environment
  • Opportunity to develop and progress within the company
  • Opportunity for further academic training
  • Opportunity to participate in innovation programmes which recognise and reward new ideas

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
BOCHEMIE a.s. | BOCHEMIE a.s. | Bohumín Bohumín
  • 12 500 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
Bohemia Works, a.s. | Bohemia Works, a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • od 1 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
COOP KONZUM, družstvo | COOP KONZUM, družstvo | Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
  • od 14 900 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Broker Investment, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Česká pošta, s.p., Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Staré Město, Praha, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Dejvice, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda audit
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT