- Plný úvazek
Jsme skupina tří firem jménem NEWMAN, která se zabývá dodávkou pracovníků a služeb pro výrobce automobilových dílů. Působíme především v ČR a SR, ale občas i v dalších zemích. Jsme start-up složený především z mladých lidí kolem 30 let, ale rádi oceníme i zkušenosti staršího člověka nebo dravost a nápady úplně mladého.
Jaká bude náplň Vaší práce? Co od Vás očekáváme a co nabízíme?
Hledáme někoho kdo by se mohl stát srdcem naší firmy v naší centrální kanceláři v Praze. Spojku, která bude mít pod palcem náš archiv, naše smlouvy s lidmi, s dodavateli, bude komunikovat s naší účetní kanceláří, připravovat podklady pro mzdy hlídat splatnosti našich faktur a také co nám fakturují naši dodavatelé. Většina našich lidí je totiž rozmístěna na různých místech ČR a SR a pracují přímo u našich zákazníků. Opravdu důležitá pozice.
Tato práce znamená úzkou spolupráci s našimi zaměstnanci a především s naším jednatelem/ředitelem společnosti. Nesmíte se bát telefonovat. Pro jednatele byste zároveň zajišťoval/a co zrovna bude potřeba. Zároveň se toho od něj můžete spoustu naučit.
Během posledních tří měsíců se naše firmy zvětšily asi čtyřnásobně. Máme aktuálně přes 100 zaměstnanců a stále se zvětšujeme. Někdy trochu adrenalin. Stále přijímáme nové pracovníky a tedy stále musíme zavádět nové procesy a přizpůsobovat se. O to víc je třeba nad svou prací přemýšlet, předvídat a být přesný. Nemůže Vás štvát, že něco jeden den bylo nějak a dnes je to jinak.
Hledáme tedy někoho alespoň se SŠ vzděláním s maturitou, který občas zvládne anglicky psanou komunikaci s některými našimi zákazníky, případně občas zavolat a anglicky se zeptat proč není zaplacená faktura. Hledáme člověka, kterému neupadne tužka v půl páté a nevypne si s odchodem z kanceláře telefon. Hledáme člověka, kterému můžeme dát volnost v pracovní době, který ale ví co má dělat a za co je odpovědný a tomu přizpůsobí svůj časový plán.
Potřebujeme někoho kdo bude nadšený z toho, že po něm chceme nové věci, protože se může něco naučit. Chceme člověka, který bude rád, že mu dáme důvěru a svěříme mu odpovědné věci. Chceme někoho, kdo zvládne pracovat v jedné firmě alespoň dva roky a který s ní chce růst. Někoho kdo bude nadšený, že se naučí hromadu věcí z managementu, obchodu, práva a personalistiky. Někoho kdo se nevzdá, když mu něco nejde hned napoprvé. Někdy se dozvíte a uvidíte super věci, velká část práce je ale o emailech, tabulkách a papírech. Musí Vás to bavit.
Máme hezké kancelářské prostory v Dejvicích, ale můžete občas zůstat s prací i doma nebo vyrazit s notebookem do kavárny, tohle bude na Vás. Minimálně pátky takhle fungujeme, pokud zrovna něco nehoří.
Mzdové podmínky si dohodneme osobně. Preferujeme ŽL, ale dohodneme se i na HPP nebo jiné formě. Práce bude asi na 100 až 160 h měsíčně. Je to nová pozice. Uvidíme.
Napište nám proč byste to měl/a být právě Vy. Přiložte k textu Vaše CV a fotografii, případně video. Pokud se nám budete líbit, dáme Vám rychle vědět. Potřebujeme někoho opravdu rychle. Ideálně od 1.12. nebo dříve.