- 32 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Skrýváš pod oblekem S jako SUPERMAN?
Jsi proaktivní?
Studuješ VŠ?
Všechny odpovědi jsou ANO? SUPER! V tom případě pro našeho významného klienta hledáme právě Tebe
Asistent obchodního oddělení
Tato pozice Ti nabízí změnu. Nabízí Ti práci, která tě pohltí a umožní Ti krok dopředu po Tvé kariérní cestě. Stačí když budeš moci docházet každý den 5 hodin.
Pokud máš svoje cíle až na manažerských pozicích tak je to přesně pro Tebe!
Jedná se o administrativně technickou podporu
Tvojí náplní práce bude:
- podpora týmu i administrativní činnosti jako zajištění meetingů či služebních cest
- připravování prezentací a reportů
- správa databáze a nějaká ta analýza obchodních dat
- péče o klienty jako například komunikace se zákazníky či dodavateli
Koho hledáme?
- dokážeš být samostatný
- máš analytické i komunikační schopnosti
- jsi ochotný se neustále učit novým věcem a zlepšovat se
- tvoje angličtina je na úrovni B2
- máš znalost programu Excel
Výhoda: pokud jsi student s ekonomickým zaměřením!
Co nabízíme
- finanční odměna 143 - 155Kč/h
- osobní růst, rozvoj a kariéru
- kvalitní zaškolení a práci v mezinárodním prostředí
- stravenky
- multisport kartu
- 25 dní dovolené
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.