- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenost s korporátním pojištěním a baví Vás komunikace s lidmi? Hledáte novou práci, která Vám nabídne možnost dále se rozvíjet? Chcete pracovat pro top společnost ve svém oboru?
Pak nám pošlete Váš životopis! To vše najdete u nás!
Česká společnost působící v oblasti pojišťovnictví hledá do svého týmu šikovného kolegu na pozici:
ACCOUNT MANAGER - FIREMNÍ POJIŠTĚNÍ - HPP
* Péče o stávající zákazníky a udržování kontaktu - ne akvizice
* Zaměření na podporu prodeje, rozvoj vztahů s partnery a pojistiteli
* Úzká spolupráce s likvidátory pojištění
* Práce s interní databází a MS Excel
* Reporting vedoucímu pobočky
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici v pojišťovnictví (segment průmyslového, korporátní pojištění)
* Znalost práce na PC - Excel, Word
* Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
* Spolehlivost, týmovost
* Zájem o pojišťovnictví a seberozvoj
* Práci na HPP pro top společnost v oboru
* Zajímavé mzdové ohodnocení - motivující odměny
* Možnost kariérního růstu
* Telefon, notebook
* Stravenky
* Slevy na pojištění
* Pružnou pracovní dobu
* Teambuildingové akce
* Moderní pracovní prostředí
* Místo výkonu práce: Brno a okolí (kanceláře v Brně)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.