PROJECT ASSISTANT, 20h/w, 140-160 CZK/h

Praha
160 Kč / hod

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you an university student looking for a great job opportunity?
Do you like working with data and have a good MS Excel knowledge?
If you have advanced English and you are able to work at least 20 hours/week, we are looking for you!

We are hiring PROJECT ASSISTANT with English and look forward to receiving your CV.

Job description:

  • Support for the current ongoing IT projects (documents, reports, coordination…)
  • Support the Project Managers
  • Administrative project tasks
  • Risk Management admin support
  • Weekly reporting
  • Ad hoc tasks

Start: Immediately

Salary: 140 – 160 CZK/hour
Llong-term cooperation, working at least 20 hours/week.

Location: Prague 4 (right next to the metro station)

REQUIREMENTS:- University student in Economics/IT ideally

  • Advanced English (daily communication with foreigners – oral, telephonic, written)
  • Good knowledge of MS Excel (advanced functions, VLOOKUP, IF, PivotTables etc.)
  • Analytical thinking
  • Accuracy, orientation to detail, ability to work responsibly with numbers
  • Willing to learn
  • Ability to communicate with high-ranking employees of the company
  • Flexibility

BENEFITS:- Excellent starting position for future career

  • Using English on a daily basis
  • Meal allowance
  • Participation in global projects
  • Friendly atmosphere
  • International environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
KASI Bohemia s.r.o. | KASI Bohemia s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 30 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
SPA Studio s.r.o. | SPA Studio s.r.o. | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Centrum estetické medicíny s.r.o. | Centrum estetické medicíny s… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Limagrain Česká republika, s.r.o. | Limagrain Česká republika, s… | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Komplex obal Praha s.r.o. | Komplex obal Praha s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 43 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, Broker Investment, s.r.o., ARCgroup s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Grafton Recruitment s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Česká pošta, s.p., Tesco Stores ČR a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Vaše domy, s.r.o., KASI Bohemia s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Aisa International, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AppTech, s.r.o., RIXO a.s., SPA Studio s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Centrum estetické medicíny s.r.o., XXXLutz, Limagrain Česká republika, s.r.o., LEROS, s.r.o., První novinová společnost a.s., ČESKÁ TELEVIZE, Mattoni 1873 a.s., Nemocnice následné péče Praha s r.o., ManpowerGroup s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Komplex obal Praha s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Minit, s.r.o., MESSENGER a.s., TOP HOTELS GROUP a.s., Green4You Energy, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Správa železnic, státní organizace, PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., BAUFERA s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, JL Accounting Czech s.r.o., JOBSTART s.r.o., TESCOMA s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Městská část Praha 3, HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Ubbe s. r. o., COM-TIP CZ a.s., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, Alza.cz a.s., Ventishop s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Trefoil Reality, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Karlín, Praha, Praha, Celá ČR, Břevnov, Praha, Krč, Praha, Malešice, Praha, Letňany, Praha, Černý Most, Praha, Stodůlky, Praha, Libeň, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha, Kyje, Praha, Zbraslav, Praha, Horní Počernice, Praha, Podolí, Praha, Vysočany, Praha, Bohnice, Praha, Hostivař, Praha, Chodov, Praha, Vinohrady, Praha, Žižkov, Praha, Štěrboholy, Praha, Nusle, Praha, Braník, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT