- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
SERVICE COORDINATOR, 20h/w, 150CZK/h
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Are you an university student looking for a great job opportunity to start your career?
Do you like communication with people and are you able to work with MS Office tools on advance level?
If you have advanced English and you able to work at least 20 hours/week, we are looking for your CV!
Job description:
- check incident tickets and their target resolution time
- communicate with ticket solvers
- watch incident closed with workaround and its link to Problem tickets
- check agreed closure date of Problem tickets etc.
- participate in Risks and Permanent Access Requests reviews
- attend project calls
Longterm cooperation for 20 hours/week.
Start: immediately
Location: Prague 4 (near Chodov metro station)
REQUIREMENTS:* University student
- fluent English (both verbal and written)
- advanced knowledge of MS Office
- presentation and organization skills
- good communication skills (communication with managers)
- self-driven (able to organize own schedule, priorities, tasks, goals)
- flexibility
- team player
BENEFITS:- meal allowance
- flexible working hours
- modern offices
- experience in international company