Administrativní pracovník/Obchodní zástupce

Brno
50.000 – 80.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Hledáme spolehlivého ambiciózního člověka, který nám pomůže zvýšit kvalitu služeb pro nové i stávající zákazníky na našeho REGIONÁLNÍHO centra BRNO.

Chcete být součástí úspěšné firmy a vidět za sebou výsledky v podobě spokojených klientů se zárukou stability? Chcete mít možnost stát se úspěšným profesionálem v oboru a díky tomu moci svobodně rozhodovat o organizaci svého času a mít vliv na výši svého výdělku? Tak jste to právě VY, koho hledáme. Staňte se součástí dynamického týmu výkonově orientovaných lidí, kteří spolu sdílejí své nápady, vytvářejí přátelské firemní prostředí, chtějí pomáhat a být prospěšní jak klientům, tak sobě navzájem.

Jsme akciová společnost SMS Finance, která je česká nezávislá společnost s celorepublikovou působností. Na trhu jsme od roku 2001 a v loňském roce jsme realizovali obrat přes půl miliardy korun. Poskytujeme služby převážně v oblasti privátních financí a při zavádění zaměstnaneckých benefitů.

Náplň práce:

  • Máte komunikační a organizační schopnosti, chcete se učit novým věcem a mít přesah svého zařazení?
  • Chcete mít možnost vysokých finančních odměn? Rádi na sobě pracujete?
  • Rádi pracujete s lidmi na telefonu nebo v terénu?
  • Tak jste to právě VY, koho hledáme. Sháníme spolehlivého člověka, který nám pomůže na našich pobočkách.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
  • řidičský průkaz sk.B,
  • časovou flexibilitu,
  • profesionální vystupování a ochotu jednat s lidmi,
  • maximální samostatnost a čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout:

S nudou se u nás nesetkáte, čeká Vás pestrá a různorodá práce jako například příprava smluv, účast na akcích a školení, komunikace s klienty na telefonu i v terénu, marketingová podpora, odpovědnost za zaučení nových kolegů, odpovědnost za pečlivou práci s našimi klienty a plno dalších aktivit!

Nabízíme osobnostní rozvoj v oblasti managementu, obchodu a financí.
Rodinně založený kolektiv a příjemné vedení.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Zvýhodněné půjčky
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

SMS finance, a.s.
Hvězdova 1716/2b
140 00 Praha

IČO: 25381512
Datová schránka: 5kngcjf
Další informace:
GPS: 50.050418,14.436138,
S-JTSK: -742315.43 -1047240.06, RUIAN: 27382800

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.