- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme regionální ředitelství společnosti SMS Finance. Ta je českou nezávislou poradenskou společností s celorepublikovou působností. Od r. 2001 poskytujeme služby převážně v oblasti osobních financí. Naše finanční poradce vedeme k zabezpečování komplexních finančních služeb a vytváření dlouhodobých rovnovážných partnerských vztahů s klientem na bázi vzájemné výhodnosti. K tomuto účelu jsme navázali spolupráci s většinou českých pojišťoven a institucí s nabídkou produktů bankovního, resp. investičního charakteru, v rámci které mohou naši poradci zcela svobodně řešit potřeby a cíle svých klientů. Jsme také členem České asociace společností finančního poradenství a zprostředkování (ČASF) a je pro nás závazný etický kodex asociace a její rozhodnutí v případě stížností klientů.
Jedná se o práci v oboru financí, kde hlavní náplň práce spočívá v komunikaci s novými nebo stávajícími klienty a řešení jejich finančních potřeb. Součástí naší práce je neustálé sebevzdělávání a rozvoj, abychom byli schopni zaručit našim klientům co nejkvalitnější služby.
Od uchazečů požadujeme minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou a řidičské oprávnění skupiny B. Nepostradatelnou vlastností je komunikativnost a příjemné vystupování, týmový duch a chuť učit se novým věcem. Všechny odborné znalosti a dovednosti vás rádi naučíme.
Nabízíme velice příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích s výborným kolektivem.Kromě toho možnosti využívat kteroukoli firemní kancelář po celé ČR. Dále nabízíme nadstandardní finanční ohodnocení, vzdělávání v oboru a řadu benefitů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.