- Plný úvazek

Jsme regionální ředitelství společnosti SMS Finance. Ta je českou nezávislou poradenskou společností s celorepublikovou působností. Od r. 2001 poskytujeme služby převážně v oblasti osobních financí. Naše finanční poradce vedeme k zabezpečování komplexních finančních služeb a vytváření dlouhodobých rovnovážných partnerských vztahů s klientem na bázi vzájemné výhodnosti. K tomuto účelu jsme navázali spolupráci s většinou českých pojišťoven a institucí s nabídkou produktů bankovního, resp. investičního charakteru, v rámci které mohou naši poradci zcela svobodně řešit potřeby a cíle svých klientů. Jsme také členem České asociace společností finančního poradenství a zprostředkování (ČASF) a je pro nás závazný etický kodex asociace a její rozhodnutí v případě stížností klientů. Hledáme pracovníka na pozici obchodní zástupce.
Jedná se o práci v oboru financí, kde hlavní náplň práce spočívá v komunikaci s novými nebo stávajícími klienty a řešení jejich finančních potřeb. Součástí naší práce je neustálé sebevzdělávání a rozvoj, abychom byli schopni zaručit našim klientům co nejkvalitnější služby.
Od uchazečů požadujeme minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou a řidičské oprávnění skupiny B. Nepostradatelnou vlastností je komunikativnost a příjemné vystupování, týmový duch a chuť učit se novým věcem. Všechny odborné znalosti a dovednosti vás rádi naučíme.
Nabízíme velice příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích s výborným kolektivem.Kromě toho možnosti využívat kteroukoli firemní kancelář po celé ČR. Dále nabízíme nadstandardní finanční ohodnocení, vzdělávání v oboru a řadu benefitů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?