- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

Allianz pojišťovna je jednou z největších a nejdůvěryhodnějších pojišťoven na světě, působící i v České republice s pobočkami po celé zemi. Naše olomoucká kancelář nabízí moderní a profesionální zázemí, kde se zaměřujeme na poskytování špičkových pojišťovacích služeb a budování dlouhodobých vztahů s klienty. S námi získáte stabilitu, podporu a možnost kariérního růstu v dynamickém a inovativním prostředí. Připojte se k nám a staňte se součástí týmu, který se zaměřuje na kvalitu, spolehlivost a úspěch!
Hledáme nové poradce do Allianz pojišťovny! Připojte se k nám a využijte luxusní zázemí naší profesionální kanceláře. Získejte skvělou příležitost k osobnímu i kariérnímu růstu! V prvním roce můžete dosáhnout na bonus až 260.000 Kč, přičemž průměrný měsíční výdělek v prvních letech se pohybuje mezi 50.000–150.000 Kč. Nabízíme vynikající podmínky a dlouhodobé možnosti profesního růstu!
⭐ Fixní plat a nadstandardní provize
📈 Možnost kariérního růstu – Rychlý postup na vyšší pozice
💼 Luxusní zázemí: Prémiová kancelář v centru Olomouce
🕐 Flexibilita: Kombinace práce v kanceláři a v terénu, jak je ti libo
🏆 Bonusy a atraktivní odměny – Kromě nadstandardních výdělků pro tebe máme i významné bonusy a odměny
🎉 Zábava a týmové akce: Teambuildingy, večírky, školení a workshopy zaměřené na obchod i vedení týmu
📚 Podpora a vzdělávání: Praxi oceníme, ale vše, co budeš potřebovat, Tě naučíme!
Jsi komunikativní, rád buduješ vztahy a chceš se stát součástí úspěšného týmu? Jsi připraven na kariéru, která Ti nabízí možnost vybudovat si vlastní firmu, a jsi odhodlaný dosáhnout úspěchu ve stabilní a silné společnosti? Pak právě tebe hledáme!
🥇Středoškolské vzdělání s maturitou
🔸 Orientaci na zákazníka a komunikační dovednosti
🔸 Ochotu na sobě pracovat a chuť se neustále zlepšovat
🔸 Čistý trestní rejstřík
🔸 Ambice a odhodlání uspět – Hledáme někoho, kdo má drive a ví, kam směřuje!
🌟 Profesionální zázemí
💰 Nadstandardní výdělky a volnou pracovní dobu
🏗️ Příležitost vybudovat si vlastní firmu
📈 Atraktivní zdroje klientely
🏢 Kombinaci práce v kanceláři a v terénu pro rozmanitost
🎉 Společenské akce a teambuildingy pro skvělou zábavu a týmového ducha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?