Brigáda: Administrativní pracovník / Finanční referent

lokalita: Brno zadavatel: Zuzana Pořádková

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

INFORMACE Administrativní pracovník

  • jednoduché administrativní činnosti,
  • obsluha kancelářské techniky,
  • vyhledávání informací na internetu,
  • práce na PC – v MS Office,
  • vyplňování smluv, emailová komunikace.

INFORMACE Finanční referent

  • vykonávání odborných prací v oblasti podnikových financí podle stanovených postupů nebo instrukcí,
  • příprava podkladů pro zpracování finanční analýzy organizace,
  • příprava podkladů pro finanční plány a rozpočty,
  • tvorba přehledů, statistik nebo evidencí,
  • práce s finančními výkazy.

Časová náročnost brigády je 240 hodin během 3 měsíců. Brigáda probíhá od prosince. 2016.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • aktivní studium (poslední ročník) prezenční formy bakalářského/navazujícího magisterského studia
  • uživatelské zkušenosti s Wordem a Excelem (tvorba grafů, úprava tabulek, zarovnání textu apod.)
  • spolehlivost, důvěryhodnost, komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost
  • trvalý pobyt na území ČR

CO VÁM NABÍZÍME

  • finanční ohodnocení 60 – 70 Kč/hod.
  • flexibilní pracovní dobu – dle domluvy
  • po úspěšném absolvování brigády získáte certifikát o absolvování stáže ve firmě, který můžete

uvádět v životopisu

  • v případě oboustranné spokojenosti možnost domluvit se na dlouhodobé spolupráci

V případě zájmu zašlete prosím životopis na prace.pro.mlade@seznam.cz

Nehodí se ti tato brigáda? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Zadáno

18. 10. 2016, 15:35

Lokalita

Brno

Obor

Ostatní

Odměna

60 - 70 Kč / hod

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×