- 37 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Chceš dělat mezinárodní obchod, ale zároveň víš, že se ještě máš co učit? Baví tě spojovat obchod, techniku a komunikaci napříč zeměmi? Tak to by tě tohle mohlo bavit!
Hledáme parťáka do mezinárodního týmu, který už má za sebou první zkušenost s exportem nebo obchodem v B2B prostředí, domluví se bez problému anglicky a má chuť poznat, jak se dělá obchod mezi výrobou, marketingem, zákaznickým servisem a byznysem v zahraničí.
Budeš součástí týmu, který řeší zákazníky z Evropy i jihovýchodní Asie. Naučíš se, jak vypadá dlouhodobý obchodní vztah, jak připravit nabídku, jak propojit výrobu s tím, co zákazník skutečně chce – a časem převezmeš vlastní regiony.
Co budeš mít na starost:
- Podpora obchodního týmu pro evropské a asijské trhy
- Spolupráce s distributory, obchodními partnery a dalšími odděleními ve firmě
- Příprava nabídek, cenových kalkulací a exportních dokumentů
- Komunikace s výrobou, logistikou, zákaznickým servisem a marketingem
- Spoluúčast na obchodních strategiích a plnění plánů
- Podílení se na organizaci schůzek a prezentací pro klienty
- Možnost cestování v závislosti na projektu
- VŠ, nejlépe technického směru
- Zkušenost s mezinárodním obchodem, exportem nebo obchodní administrativou (alespoň 1–2 roky)
- Technický typ :)
- Angličtinu na velmi dobré úrovni – mluvenou i psanou ️
- Orientaci v obchodních procesech a zákaznické komunikaci
- Chuť se učit, zapojit se do týmu a růst společně s firmou
- Samostatnost, spolehlivost a smysl pro detail
- Příležitost růst v obchodě se zahraničním přesahem
- Podporu zkušeného týmu, který tě zasvětí do celého procesu
- Přístup k zajímavým projektům a zahraničním trhům
- Práci ve firmě s vlastní výrobou a mezinárodním dosahem
- Odpovídající finanční ohodnocení podle tvých zkušeností a 13. mzda
- Služební notebook, telefon a v budoucnu možnost cestovat
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
- Dotované stravování, jazykové a odborné kurzy
- Benefit kartička
- Přátelský tým a otevřenou firemní kulturu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.