HR Consultant

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Tým, který jede naplno a ví, co dělá, k sobě hledá HR Consultanta, který se nebojí HR agendy, administrativy ani fakturace; který má smysl pro detail a ideálně i pro humor :)

V této roli se stanete hlavním kontaktem pro přidělené zaměstnance i klienty, řešit budete nábory, smlouvy, onboardingy, výstupy, docházky, mzdy, benefity i školení – prostě celý HR koloběh života. A když něco nebude fungovat? Budete tím, kdo najde řešení.

Popis pozice:

  • zajišťování onboardingu nových zaměstnanců (zadávání do systémů, tvorba objednávek, kompletace nástupních dokumentů, rozesílání přístupů a komunikace se zaměstnanci) 
  • spolupráce s shared services centrem a mzdovou účetní při zajišťování podkladů pro mzdy 
  • samostatná správa svěřených zaměstnanců (průběžná komunikace, smluvní dokumentace, kontrola docházek, prodloužení/změny/výstupy, distribuce stravenkových karet atd.) 
  • HR administrativa - kontrola zákonných školení, povolení k pobytu cizinců, roční zúčtování daně aj. 
  • HR helpdesk (řešení dotazů na denní bázi) 
  • Office/asset management (správa telefonů, notebooků; komunikace s operátorem) 
  • správa benefitů a interního uložiště (směrnice, formuláře..) 
  • komunikace s klientem
  • fakturace 
  • nábor nových zaměstnanců do IT světa (kde někdy víc rozumíte lidem než jejich CV:)

Profil kandidáta:

Hledáme člověka, který má alespoň základní zkušenosti v oblasti HR administrativy a ví, o čem je agenturní zaměstnávání a contracting v IT. Mimo to bude také potřeba: 

  • základní znalost zákoníku práce, základů BOZP a PO a dalších pracovně-právních předpisů 
  • základní orientace ve mzdovém účetnictví 
  • domluvíte se anglicky (B2+) a nebojíte se mluvit:) 
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti 
  • jste flexibilní, zvládnete různé klienty, různé požadavky a někdy i trochu chaosu
  • samostatné koncepční myšlení 
  • práce s excelem na dobré uživatelské úrovni (kontingenční tabulky, základní vzorce) 

Nabízíme:

  • rozmanitou a různorodou práci, při které máte možnost neustále se učit a rozvíjet 
  • vysokou míru samostatnosti a možnost přizpůsobit si práci (v rámci možností klienta), ale i tým, který dokáže pomoci a případně zastoupit 
  • práci se zajímavými lidmi (budete pracovat převážně s IT specialisty)
  • moderní kancelář v centru Prahy (Florentinum)
  • množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home office, 3 sick days, narozeninový den, dobrovolnický den, příspěvek na Multisport kartu, cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, mobilní tarif i k soukromým účelům 

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Brno Brno
  • 30 000 – 52 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. listopadu
NexLands effectivity s.r.o. | NexLands effectivity s.r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 6. ledna
Mgr. Veronika Rudolfová, Ph.D. | Mgr. Veronika Rudolfová, Ph.D. | Plzeň Plzeň
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 24 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. června
LF Vlněna s.r.o. | LF Vlněna s.r.o. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. června
BÜTTNER s.r.o. | BÜTTNER s.r.o. | Český Brod Český Brod
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. května
KLARO, spol. s r.o. | KLARO, spol. s r.o. | Pečky Pečky
  • do 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. května
Jindřich Rejthar velkoobchod s.r.o. | Jindřich Rejthar velkoobchod… | Boskovice Boskovice
  • 37 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenturní zaměstnávání zkušenost