Konstruktér junior i senior

Žďár nad Sázavou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Kontakt
Tereza Břetenářová, zobrazit tel. číslo

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Jste technicky zdatný a hledáte zajímavou a pestrou práci?  Hledáte novou výzvu a možnost dalšího rozvoje? 

Pak jste to právě Vy, koho hledáme do našeho týmu na pozici: KONSTRUKTÉR 

Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou

Popis pozice:

  • tvorba a zpracování výkresové dokumentace ve 3D Autodesk Inventor
  • spolupráce v konstrukčním týmu
  • příprava CAD podkladů pro tvorbu nabídek 
  • účast při uvádění zařízení do provozu
  • komunikace s obchodním oddělením
  • AJ: komunikace převážně písemnou formou 
  • práce v týmu 5 kolegů 

Profil kandidáta:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • zkušenosti z obdobné pozice 
  • práce je vhodná i pro absolventy

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 13. a 14. plat
  • flexibilní pracovní doba 
  • stravenkový paušál
  • sick days
  • jazyková výuka v rámci pracovní doby 
  • možnost kariérního rozvoje 
  • práce v týmu pohodových kolegů
  • odborné kurzy a školení
  • a další benefity…

Nástup možný ihned.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat

Sídlo firmy

ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha

IČO: 41194659
Datová schránka: i3cj23g
Další informace:
GPS: 50.08929,14.435296,
S-JTSK: -741787.49 -1042963.65, RUIAN: 42793335

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.