- 170 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do naší společnosti, mimo automobilový průmysl, hledáme nového člena týmu na pozici: MS SHAREPOINT DEVELOPER.
Co u nás budeš dělat?
Navrhovat a vyvíjet vlastní řešení SharePoint, MS Teams a Power BI na základě požadavků businessu
Vytvářet a konfigurovat vstupní stránky, šablony/stránky oddělení, informační bulletiny, bannery, weby SharePoint, seznamy, knihovny, obsah, pracovní postupy a webové části
Vytvářet, nasazovat a spravovat weby SharePoint
Integrovat SharePoint s jinými podnikovými aplikacemi (systémy ERP)
Poskytovat technickou podporu uživatelům SharePoin
POŽADAVKY:Co od Tebe budeme potřebovat na oplátku?
Znalosti Power Platform: SharePoint Online, SharePoint 2013, PowerShell využívající moduly SharePoint a PnP, Power Automate, Power BI, Microsoft Teams
Praktické zkušenosti s technickými řešeními Power Apps a Power Platform
Zkušenosti s vývojem aplikací Office 365 a migracem
Osobnostní předpoklady: schopnost kooperace (spolupráce), dobré plánování a organizace práce, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, výkonnost, ochota učit se nové věci
Individuální přístup
Flexibilní pracovní doba
Rodinný charakter firmy se zakázkovou výrobou
Spolupráci s moderními technologiemi a odborníky ve svém oboru
Zohledníme Tvé zkušenosti atraktivními benefity (stravenky, příspěvek na dopravu, osobní volno navíc, Multisport karta, PluxeeCafeterie 5 880 Kč / rok, firemní přenosné permanentky na volnočasové aktivity – hokej, fotbal, IQ Landia, ZOO, občerstvení na pracovišti, firemní akce, rodinné benefity)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.