- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

PM-International je největší evropská společnost přímého prodeje v oblasti zdraví, fitness a krásy. Společnost působí ve více než 50 zemích a na pěti kontinentech. PM je v současné době dosáhl 6. místo celosvětově z Top 100 přímých prodejních společností na světě! Již téměř 30 let splňuje PM nejvyšší standardy pro vývoj, výrobu a distribuci prémiových produktů k dosažení každodenního růstu.
V PM-International nabízíme zaměstnancům příležitost každý den být součástí úspěchu, učit se, růst, vést a přispívat k rozvoji společnosti. Je to síla našeho týmu, která pohání náš úspěch, je to neustálé zlepšování našich standardů kvality, které z nás činí lídra na trhu.
Do nového, dynamického týmu hledáme skvělého kolegu, který bude proaktivně řídit sklad (naskladňování zboží, balení zboží, kontrola, vyskladnění, práce s paletami, obalovým materiálem). V pravidených intervalech bude zodpovědný za provedení inventury ve spolupráci s finančním oddělením a zákaznickým servisem. Dále mezi denní aktivity bude patřit příprava startovacích souprav, řízení tiskovin na podporu obchodu, spolupráce s HQ a lokálním týmem při zajišťování firemních aktivit a úzká spolupráce s dodavateli služeb a materiálů ( Česká pošta, DPD, GLS..) při zabezpečení pravidelného odvozu zpracovaných objednávek.
Současně bude vypomáhat na DSC (Direct Sales Center), kde si mohou obchodní partneři vyzkoušet, nakoupit a vyzvednout produkty.
Hledáme kolegu, který má chuť do práce, má příjemné vystupování a je týmový hráč.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?