- Plný úvazek

Hledáte zajímavou výzvu v dynamickém prostředí? Máte zkušenosti s montážními pracemi a technickým zařízením budov, případně ve stavebnictví? Pokud máte praxi a chuť podílet se na realizaci náročných projektů, hledáme právě vás!
Řízení montážních prací TZB podle projektové dokumentace, smluv a časového harmonogramu
Koordinace technického, technologického a organizačního řešení projektu
Průběžná kontrola materiálů a kvality prací během realizace stavby
Zajištění, aby hotové dílo splňovalo všechny požadavky klienta a normy kvality
Důraz na dodržování bezpečnostních předpisů a pracovně-právních standardů (BOZP a PO)
Dodržování technických norem a předpisů, abyste zajistili hladký průběh projektu
Vystudoval/a jste SŠ/VŠ stavebního (nebo strojního) směru
Máte zkušenost na obdobné pozici – minimálně 4 roky
Umíte pracovat v programech MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost AutoCAD a BIM360 je výhodou
Jste přirozený lídr, který umí vést a motivovat tým
Orientujete se v technické dokumentaci a zvládáte organizaci práce
Máte řidičské oprávnění skupiny B a jste aktivní řidič/ka
Znalost MS Project a anglického jazyka je výhodou
Zajímavou práci v mezinárodní společnosti
25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc
Denní příspěvek na stravné za odpracovanou směnu
Příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění nebo dlouhodobé investice
Vzdělávání, rozvoj a talentové programy pro zaměstnance
Zaměstnanecký akciový program SEOP
Slevy na firemní produkty, příspěvek na Multisport kartu, zlevněné volání a další zýhodněné nabídky partnerů
Lokalita pracoviště – projekty v rámci Prahy
Pokud hledáte stabilní společnost, kde budete moci rozvíjet své schopnosti a růst v rámci zajímavých projektů, pak neváhejte a ozvěte se nám!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?