- 25 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do naší společnosti MIMO automobilový průmysl hledáme kolegu / kolegyni na pozici: VEDOUCÍ ODDĚLENÍ NÁKUPU.
Náplň práce:
Vyhledávání, výběr a hodnocení dodavatelů
Budování a správa stabilní dodavatelské sítě pro různé oblasti podnikání
Systematizace nákupních procesů a vytváření dlouhodobých a udržitelných vztahů s klíčovými dodavateli
Nákup materiálů, zboží a služeb potřebných pro firmu
Monitorování cenových trendů a trhu a uplatňování těchto znalostí v jednání s dodavateli
Vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli
Zabezpečení dodržování smluvních podmínek a řešení případných sporů s dodavateli
Vedení a rozvoj týmu operativního nákupu
Interní spolupráce napříč firmou
Pravidelné reportování o výsledcích nákupního týmu a nákladech na nákupy
Vyhodnocování výkonnosti dodavatelů a nákladů na nákup včetně optimalizace nákladů a zlepšení efektivity nákupu
POŽADAVKY:Co bys měl/a splňovat?
SŠ/VŠ vzdělání technického směru
Praxe na obdobné pozici podmínkou
Znalost nakupování technických komodit výhodou
Znalost ČSN ISO 26000 – Pokyny pro oblast společenské odpovědnosti velkou výhodou
Znalost anglického jazyka min. C1 podmínkou
Znalost německého jazyka výhodou
Zkušenost s vedením týmu lidí
Komunikační a vyjednávací schopnosti
Reprezentativní vystupování
Znalost obchodního práva a schopnost číst a interpretovat smlouvy
Práce ve společnosti s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou
Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu
Možnost profesního i osobního rozvoje
Příspěvek na stravování
Vitamínové balíčky
Teambuildingové akce
Sick days
Příspěvek na penzijní spoření
Firemní knihovna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?