- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Asistent/ka majitele firmy
Chcete se stát pravou rukou majitele malé stavební firmy?
Jsme ZEDNICTVÍ JENEŠ, s.r.o. – Našim cílem je plnit sny o krásném bydlení našich klientů. Důležitá je pro nás kvalita práce, úsměvy našich klientů a také zaměstnanců. Svoji práci děláme na maximum. Pro své zaměstnance se snažíme vytvářet bezpečné prostředí a podporovat je v jejich pracovním i osobním rozvoji.
Máme hodně spokojených zákazníků a rosteme. Proto hledáme výkonného, ochotného a samostatného člověka na pozici:
ASISTENT/ka MAJITELE
o Chcete být užitečnou podporou a pravou rukou majitele?
o Čekají Vás také rutinní administrativní práce, jste na to připraveni?
o Máte za sebou pracovní výsledky, které můžeme ověřit?
o Baví Vás papírování a jste rád/a pro ostatní pevným bodem pro své okolí?
Pokud rozumíte termínům „faktura“, obchodní nabídka" a vyznáte se v běžných administrativních úkonech, pak možná hledáme právě Vás!
Jestli hledáte pasivní práci, kde nemusíte použít vlastní iniciativu, tak už nemusíte číst dál. Hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dotahovat věci do konce.
VÝSLEDKEM VAŠÍ PRÁCE BUDE:
o Ušetřený čas šéfa, aby mohl pracovat na produkci a rozvoji firmy.
o Fungující zázemí firmy (faktury, správně uložená dokumentace, administrativa …).
o Dotažené úkoly do konce správně a včas.
CO U NÁS ZÍSKÁTE:
Dostanete příležitost pracovat s velmi inspirativním a produktivním člověkem. Jsme malý kolektiv a potřebujeme někoho, kdo zajistí stabilní a příjemné administrativní zázemí. Pokud si Vás vybereme, dostanete svůj prostor, který budete moci spravovat. Budete mít možnost stát se pevným bodem naší společnosti. U nás dostanete prostor se na svoji práci skutečně soustředit – za to od Vás čekáme samostatnost, ochotu a výsledky. Iniciativě se meze nekladou – už teď se těšíme na Vaše pozorování a nápady.
Samozřejmostí je, že za skvěle odvedenou práci Vás čeká náležité ocenění.
Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, ODPOVĚZTE NA: email: e-mail přes zobrazit tel. číslo
nebo na tel:Místo výkonu práce: Legionářská 594/19, Kuřim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?