- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Asistent/ka majitele firmy
Chcete se stát pravou rukou majitele malé stavební firmy?
Jsme ZEDNICTVÍ JENEŠ, s.r.o. – Našim cílem je plnit sny o krásném bydlení našich klientů. Důležitá je pro nás kvalita práce, úsměvy našich klientů a také zaměstnanců. Svoji práci děláme na maximum. Pro své zaměstnance se snažíme vytvářet bezpečné prostředí a podporovat je v jejich pracovním i osobním rozvoji.
Máme hodně spokojených zákazníků a rosteme. Proto hledáme výkonného, ochotného a samostatného člověka na pozici:
ASISTENT/ka MAJITELE
o Chcete být užitečnou podporou a pravou rukou majitele?
o Čekají Vás také rutinní administrativní práce, jste na to připraveni?
o Máte za sebou pracovní výsledky, které můžeme ověřit?
o Baví Vás papírování a jste rád/a pro ostatní pevným bodem pro své okolí?
Pokud rozumíte termínům „faktura“, obchodní nabídka" a vyznáte se v běžných administrativních úkonech, pak možná hledáme právě Vás!
Jestli hledáte pasivní práci, kde nemusíte použít vlastní iniciativu, tak už nemusíte číst dál. Hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dotahovat věci do konce.
VÝSLEDKEM VAŠÍ PRÁCE BUDE:
o Ušetřený čas šéfa, aby mohl pracovat na produkci a rozvoji firmy.
o Fungující zázemí firmy (faktury, správně uložená dokumentace, administrativa …).
o Dotažené úkoly do konce správně a včas.
CO U NÁS ZÍSKÁTE:
Dostanete příležitost pracovat s velmi inspirativním a produktivním člověkem. Jsme malý kolektiv a potřebujeme někoho, kdo zajistí stabilní a příjemné administrativní zázemí. Pokud si Vás vybereme, dostanete svůj prostor, který budete moci spravovat. Budete mít možnost stát se pevným bodem naší společnosti. U nás dostanete prostor se na svoji práci skutečně soustředit – za to od Vás čekáme samostatnost, ochotu a výsledky. Iniciativě se meze nekladou – už teď se těšíme na Vaše pozorování a nápady.
Samozřejmostí je, že za skvěle odvedenou práci Vás čeká náležité ocenění.
Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, ODPOVĚZTE NA: email: e-mail přes nebo na tel: zobrazit tel. číslo
Místo výkonu práce: Legionářská 594/19, Kuřim

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.