- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
· Vyhledávání dodavatelů a jednání o dodacích a obchodních podmínkách
· Nákup náhradních dílů a materiál pro strojní a elektroúdržbu
· Zodpovědnost za evidenci technické dokumentace
· Koordinace menších investičních akcí - zajištění dokumentace, zkoušek, revizí, podpora komunikace s úřady, účast na kontrolních dnech
· Vedení evidence nakupovaných náhradních dílů - koordinace a zabezpečení stavu skladových zásob vzhledem k rozpočtu a potřebám podniku
· Vyřizování reklamací s technologickými dodavateli
· Podílení se na inventurách skladových zásob včetně náhradních dílů
· Řízení práce skladníka a zodpovědnost za správnost a úplnost skladové evidence
· Orientovat se v nákupních systémech
· Samostatnost, dobré organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce
· Minimálně úplné SŠ vzdělání nebo VŠ technického směru
· znalost AJ nebo NJ slovem i písmem – každodenní používání
· dobrá znalost programů MS Office
· Zkušenost z práce se systémem SAP B1 výhodou
· Zázemí silné prosperující společnosti
· Zajímavé platové podmínky
· Příspěvek na penzijní připojištění
· Týden dovolené navíc
· Při splnění podmínek roční bonus
· Závodní stravování s příspěvkem od zaměstnavatele a nápoje na pracovišti zdarma
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?