- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáte flexibilní práci s možností home office? V rámci dalšího rozvoje naší úspěšné společnosti hledáme komunikativního kolegu na různorodou obchodní pozici.
• aktivní oslovování potenciálních klientů po telefonu
• identifikace a řešení personálních potřeb oslovovaných společností
• vyhledávání nových obchodních příležitostí, monitoring trhu
• úzká spolupráce s obchodními manažery, příprava obchodních strategií
• práce s databází, spolupráce s kolegy napříč společností v SR i ČR
• reporting nadřízeným, podílení se na obchodním rozvoji společnosti
• zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
• prokazatelné předchozí výsledky a pozitivní reference
• praxe v personální agentuře velkou výhodou
• aktivní znalost anglického jazyka (představení nabídky personálních služeb po telefonu)
• výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
• zaměření na výsledek a stanovené obchodní cíle
• schopnost jednat samostatně, rozhodně a flexibilně
• zájem o trendy na trhu práce
• dlouhodobý pracovní poměr, kvalitní zaškolení
• atraktivní platové ohodnocení (fix + provize)
• možnost kariérního růstu
• příjemné pracovní prostředí
• občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál, jídelna v budově
• benefitní program (Cafeterie/Multisport/příspěvek na Penzijní připojištění)
• přátelský kolektiv, pravidelné firemní akce
• mobil i notebook k dispozici
• dovolená navíc dle interní směrnice
• nástup možný dle domluvy (březen/duben 2024)
• možnost spolupráce na HPP/DPP/DPČ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?