- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Obchod
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
Administrativní práce v kanceláři.
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikový systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?