- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Obchod
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
Administrativní práce v kanceláři.
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikový systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.