O nás
AVEC je Česko – Slovenská společnost, jejíž zakladatele poskytují služby na trhu práce už od roku 1990. AVEC se specializuje na činnosti v potravinářském průmyslu, elektrotechnickém průmyslu a na výrobní služby pro automobilový průmysl.
Náplň práce:
- Péče a koordinace přidělené skupiny zaměstnanců
- Koordinování přidělených zakázek u Uživatele
- Komunikace se zástupci Uživatele (personální oddělení, mistři)
- Koordinační práce při nástupu nových zaměstnanců a ubytování zaměstnanců
- Kontrola podkladů na mzdy
- Administrativa
Co od Vás očekáváme:
- Schopnost spolupracovat a kooperovat
- Cílevědomý a zodpovědný přístup
- Příjemné vystupování
- Znalosti Excel
- Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- Praxe v oblasti lidských zdrojů je výhodou
- Znalost ruského nebo ukrajinského jazyka výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Hlavní pracovní poměr
- Motivační odměňování podle koordinované skupiny pracovníků
- Stravenkový paušál
- Služební vozidlo k dispozici
- Školení
- Firemní akce