- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Posilte tým největší personální společnosti v ČR!
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur. Na této pozici můžete očekávat velmi různorodou práci, při které budete v neustálé komunikaci s našimi klienty a kolegy ve Visa týmu. Baví vás náročné výzvy a jste tak trochu "workoholik"? Neodradí vás každodenní telefonická a emailová komunikace, ani spousta administrativy a deadlinů? Dorozumíte se výborně česky a anglicky? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě vás hledáme!
Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu, který chce propojit své dosavadní zkušenosti v oblasti vízového procesu, ale rovněž získat i nové. A k tomu je tato oblast náboru zahraničních pracovníků ideální.
Co Vás na této pozici čeká a nemine?
– Komunikace s klienty (zástupci firem) ohledně žádostí na víza pro zahraniční pracovníky,
– kompletní zastřešení celého zadaného projektu v rámci vízového procesu pro naše klienty,
– spolupráce s kolegy v týmu, kteří jsou v intenzivní komunikaci s kandidáty, včetně jejich koordinace a dohledu nad plněním jejich dílčích úkolů,
– každodenní emailová a telefonická komunikace jak v českém, tak anglickém jazyce,
– pečlivý dohled nad plněním domluvených deadlinů.
Koho do našeho týmu hledáme?
– Nového parťáka, který má již prokazatelné zkušenosti s vízovým procesem u zahraničních pracovníků,
– kolegu, který se v pořádku dorozumí česky a anglicky ( + znalost ruštiny je velikou výhodou),
– pečlivou, klidnou a vytrvalou osobnost, která miluje komunikaci s lidmi,
– asertivní osobu, kterou např. neodradí telefonát s urputným klientem,
– flexibilního člověka, který bude brát svou práci zodpovědně a bude ochotný se přizpůsobit její dynamice.
A teď se jistě ptáte: "A co za to?"
Můžeme vám v rámci této pozice nabídnout samostatnou a zodpovědnou práci, kde se budete moci podílet na úspěchu celé společnosti.
Dále nabízíme:
– radost z úspěchu i vydělaných peněz,
– řadu benefitů např. týden dovolené navíc, 2 sick day, možnost home office, 100 Kč stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod,
– práci v centru Brna (Panská ulice),
– propracovaný systém zaškolení a následné pravidelné vzdělávání,
– tým, který vás vřele přivítá a vždy podpoří (včetně nadřízené Veroniky, se kterou je radost spolupracovat),
– nástup možný od poloviny ledna či dohodou.
Jak nyní postupovat?
V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu s fotografií. V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.