- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme ryze česká personální společnost s tradicí 17 let na trhu a hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici vedoucího pobočky. Pokud jste pozitivně laděný člověk, který rád komunikuje, umí dovést kolegy k lepším výkonům a má obchodního ducha, rádi vás přivítáme mezi sebe!
• řídit a motivovat svůj tým
• zajišťovat nábor agenturních zaměstnanců
• jednat s firemními klienty, řešit jejich požadavky a dohlížet na plnění zakázky
• komunikovat s vedením společnosti, mzdovou účtárnou a s kolegy z pobočkové sítě
• podílet se na rozvoji firemní strategie a obchodu
• tvořit rozpočet a zodpovídat za naplnění svého obchodního plánu
• aktivně vyhledávat a oslovovat nové klienty
• udržovat si přehled o konkurenci a o celkovém dění na pracovním trhu
• SŠ vzdělání s maturitou
• zkušenost s řízením pracovního kolektivu
• proaktivní přístup a výborné komunikační schopnosti
• dovednost motivovat nejen sebe, ale i druhé
• schopnost koordinovat činnosti, udržet si přehled o dění
• aktivní znalost angličtiny
• časovou flexibilitu
• zkušenost s tvorbou rozpočtu, znalost ekonomické skladby mzdy
• velmi dobou orientaci v legislativě a provozní administrativě
• aktivní řízení osobního vozu
• samostatnou vedoucí a velmi zodpovědnou pozici
• finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
• prostor pro realizaci nápadů a inovací
• služební vůz i pro soukromé účely
• flexibilní pracovní dobu
• stravenky
• multisport kartu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.